6 תשובות
אולי הוא ממש נהנה איתך
כנראה כיף לו איתך ואולי הוא חדש עדיין בעולם הדייטים לכי תדעי
לא למה דגל אדום כנראה שהוא נהנה איתך
נראה לי שהוא פשוט מתלהב ממך ממש ונהנה איתך
תצאי תבלי וכמה שיותר יותר טוב❤
כנראה ממש כיף לו תצאו תהנו
כנראה שכיף לו איתך אבל אם את מרגישה שזה מלחיץ אותך ויותר מדי עבורך את יכול לשתף אותו
התחברות ל