9 תשובות
כן
זאת בגרות שלא דורשת השקעה יחסית אז למה לא
מה כן
94 זה ציון ממש טוב למה שתגשי למועד ב
אם לא אכפת לך ואת ממש רוצה ציון ממש גבוהה אז לכי אבל אני לא רואה סיבה קיבלת כבר ציון ממש טוב
^^ בגלל שלא צריך להשקיע כל כך בשביל בגרות באנגלית
למשל לבגרות במתמטיקה צריך לחרוש יותר
כדאי לה ללכת לנסות שוב מי יודע גם אולי יצא לה אנסין קל יותר
כן אבל זה ציון טוב
מה מ94 ל100? זה ממש לא הבדל גדול אם היא רוצה להעלות את הממוצע בגרויות אני מבינה אבל בעיניי זה ציון ממש טוב ואין סיבה לגשת למועד ב
אני מתלבטת גם כי מסתבר שהציון בחינה זה בתוספת של 10 אחוז כבר
שואל השאלה:
קיבלתי בבגרות עצמה 85 ועם המגן זה משתקלל ל100, פשוט מרגישה שאני לגמרי יכולה לקבל מעל 90 אבל מצד שני אני כל כך תשושה מהבית ספר
אנונימית
התחברות ל