50 תשובות
אולי את שעירה
אנונימית
תעשי לך רוטינה כזאת של ניקיון כללי, לשיער לפנים ולשיניים.
אולי גם החדר שלך לא מסודר וזה גורם לך להרגיש לא נקייה איכשהו?
אולי גם החדר שלך לא מסודר וזה גורם לך להרגיש לא נקייה איכשהו?
שואל השאלה:
מה הקשר שעירה לא את הזיה^^
מה הקשר שעירה לא את הזיה^^
אנונימית
שואל השאלה:
החדר שלי כל הזמן מסודר באמת אני ממש מסודרת
החדר שלי כל הזמן מסודר באמת אני ממש מסודרת
אנונימית
אני נגיד אוהבת לצחצח שיניים במקלחת ואחרי המקלחת גם מי פה, תנסי את זה זה ממש מרענן אני ישנה מושלם אחר כך
שואל השאלה:
אני שמה כזה גם קרמים ומצחצחת ממש טוב פשוט לצערי זה לא פיזי
אני שמה כזה גם קרמים ומצחצחת ממש טוב פשוט לצערי זה לא פיזי
אנונימית
זה לא באמת אשמתה שאת מסריחה כאילו וזה גם יכול להיות שאת שעירה ומרגישה ככה
אנונימית
^^מה הכוונה?
שואל השאלה:
כן אני לא שעירה אבל אני בלונדינית ואני מתגלחת כל שלושה ימים כאילו אין לי שיערות בידיים נגיד בכלל אז כנראה זה לא בגלל שיער גוף.
כן אני לא שעירה אבל אני בלונדינית ואני מתגלחת כל שלושה ימים כאילו אין לי שיערות בידיים נגיד בכלל אז כנראה זה לא בגלל שיער גוף.
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה אני לא מרגישה נקייה כי זה נפשי לא יודעת ^^
כנראה אני לא מרגישה נקייה כי זה נפשי לא יודעת ^^
אנונימית
יכול להיות
תנסי לעבוד על זה אז
תנסי לעבוד על זה אז
לא יודעת אם זה קשור אבל יש אנשים שמדווחים למשל שocd זה כאילו גורם להם להאמין כאילו הם אף פעם לא נקיים או שכאילו הם לא יכולים לעשות כלום עד שהם יסיימו לעשות משהו עד הסוף
אנונימית
וואי מסכימה איתךך אני גם ככה לפעמים לא משנה אם אני אעשה באותה מקלחת 4 פעמים מקלחת זה סתם הרגשה כזאת של עדיין אין פרש
אני מנקה את האוזניים במים כאילו אני בים וממש כולי מים ואחרי שאני יוצאת אני שמה ספריי מי מלח לאוזניים בגלל העגילים וזה מרגיש פרשי רצח
ומי גוף לפני שאת מתלבשת עם ריח טוב גם נותן הרגשה פרשית
אני מנקה את האוזניים במים כאילו אני בים וממש כולי מים ואחרי שאני יוצאת אני שמה ספריי מי מלח לאוזניים בגלל העגילים וזה מרגיש פרשי רצח
ומי גוף לפני שאת מתלבשת עם ריח טוב גם נותן הרגשה פרשית
תלכי לטיפול זה נשמע אוסידי וטיפול יעזור לך מאוד
אולי הסבונים בלי ריח חזק מידי. או לא יודע יכיל להיות סתם הרגשה. בכללי תשכרי הודי שיסבן אותך חח
קודם כל תתקלחי עם שמפו מסיכה וסבון גוף עם ריח טוב כזה וחזק שתרגישי,תנקי את החדר ותחליפי מצעים כל שבוע אפילו פחות
בושם/מי גוף וקרם גוף ודאורדואנט!!
תכבסי את הבגדים עם ריח טוב ואני מאמינה שזה יעשה את העבודה
בושם/מי גוף וקרם גוף ודאורדואנט!!
תכבסי את הבגדים עם ריח טוב ואני מאמינה שזה יעשה את העבודה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
ocd
ואי גם לי זה קורה ואני הכי מטופחת
אנונימית
כמישהי שמאובחנת עם ocd (מגיל די צעיר) שום דבר פה לא היה נשמע לי כמו ocd. ובכללי צריך אבחון לפני שמגדירים את עצמך. ocd בכלל לרוב לא מתבטא בנקיון זה סטריוטייפ
רוב האנשים עם ocd הם אפילו מבולגנים ולא בהכרח מהסוג ששוטף ידיים הרבה. (מה שלא בא מאהבה לנקיון זה כפיה בגלל פחד,חוסר שליטה וכו.) ליטרלי השם של ההפרעה. הפרעה טורדנית כפייתית. ולרוב האנשים עם האבחון הזה נקיון הוא לא הנושא שעליו ההפרעה נתפסת. תפסיקו לזרוק את השם באוויר היא אפילו לא תיארה דברים שקשורים לזה.
ולשואלת השאלה אם את רוצה שנבין באמת למה את מתכוונת בלא נקיה כנראה שתצטרכי להסביר קצת יותר.
רוב האנשים עם ocd הם אפילו מבולגנים ולא בהכרח מהסוג ששוטף ידיים הרבה. (מה שלא בא מאהבה לנקיון זה כפיה בגלל פחד,חוסר שליטה וכו.) ליטרלי השם של ההפרעה. הפרעה טורדנית כפייתית. ולרוב האנשים עם האבחון הזה נקיון הוא לא הנושא שעליו ההפרעה נתפסת. תפסיקו לזרוק את השם באוויר היא אפילו לא תיארה דברים שקשורים לזה.
ולשואלת השאלה אם את רוצה שנבין באמת למה את מתכוונת בלא נקיה כנראה שתצטרכי להסביר קצת יותר.
אנונימי
שואל השאלה:
מסכימה, לא אמרתי שהocd שלי מתבטא בזה.
מסכימה, לא אמרתי שהocd שלי מתבטא בזה.
אנונימית
ברור ברור. לא יצאתי עלייך רק תיקנתי את האנשים בתגובות פה שזורקים אבחנות באוויר. אני לא יכולה לדעת באמת עם מה את מתמודדת אז מצטערת אם הרגשת שזלזלתי!
אנונימי
לי נגיד שישי פעם בשבועיים אני עושה גבות שפם לעצמי בבית בקטנה
גילוח כל הגוף
חפיפה עם שמפו מסויים
מסדרת את התלתלים עם קרם
כמובן!!!שגם את החדר את מסדרת ומנקה וגם סדר בראש עוזר ממש!!
אולי משהו נפשי עם עצמך?
גילוח כל הגוף
חפיפה עם שמפו מסויים
מסדרת את התלתלים עם קרם
כמובן!!!שגם את החדר את מסדרת ומנקה וגם סדר בראש עוזר ממש!!
אולי משהו נפשי עם עצמך?
אנונימית
^^^בתור מישי שמאובחנת גם עם אןסידי אני כמובן מסכימה איתך שזה ממש לא חייב להתבטא בסדר ונקיון ובטח שלא אל מי שמסודר יש לו אוסידי וכו אבל עדיין התחושה של לכלוך תמידי שלא עוברת במקלחת ובנקיון בדכ מזוהה מאןד עם אןסידי
לא בהכרח אבל כשאי לבדוק את זנ
לא בהכרח אבל כשאי לבדוק את זנ
פשוט תתקלחי רגיל רוטינה רגילה לא משהו קיצוני
עברת משהו? נגעו בך?
אנונימית
למי שהגיב לי על שאמרתי ocd.
דיי לעשות איש קש ממה שאמרתי.
כתבתי ליטרלי מילה אחת והיא ברורה מאוד.
והסיבה היא - היא אמרה שהוא מרגישה את זה תמיד אחרי מקלחת וזה למרות שהיא מנקה את עצמה היטב והגוף נקי.
זה *בהחלט* תסמין ocd.
לא קשור ל"ניקיון כפייתי זה סטרואטיפ".
אלא לזה שזו תחושה כפייתית שהוא מרגישה במנותק מהמציאות.
דיי לעשות איש קש ממה שאמרתי.
כתבתי ליטרלי מילה אחת והיא ברורה מאוד.
והסיבה היא - היא אמרה שהוא מרגישה את זה תמיד אחרי מקלחת וזה למרות שהיא מנקה את עצמה היטב והגוף נקי.
זה *בהחלט* תסמין ocd.
לא קשור ל"ניקיון כפייתי זה סטרואטיפ".
אלא לזה שזו תחושה כפייתית שהוא מרגישה במנותק מהמציאות.
מי שאומר פה ocd לא באמת יודע מה זה.
לשאלתך, תנסי להתקלח במים קרים זה עושה תחושה של פרש, תשתמשי בסבונים עם ריח טוב ונעימים על הגוף ותעשי שגרת טיפוח אחרי המקלחת ..
לשאלתך, תנסי להתקלח במים קרים זה עושה תחושה של פרש, תשתמשי בסבונים עם ריח טוב ונעימים על הגוף ותעשי שגרת טיפוח אחרי המקלחת ..
^^ממש לא עשיתי דרמה ממה שכתבת ואפילו לא אמרתי את מה שאמרתי ספציפית אליך בכלל. זה כן סימן לocd אם תחושת החוסר נקיון מגיעה בגלל מחשבות טורדניות על חוסר הנקיון על זיהום או מלווה בטקסים אבל לא ראיתי פה שהיא ציינה שום דבר שקשור לזה. להרגיש חוסר נקיון בכללי כל יום זה לא סימן לocd מה שהופך את זה לocd זה המחשבות סביב החוסר נקיון/מחשבות על זיהום שיוצרות את התחושה הזאת או טקסים כפייתיים שהיא חוזרת עליהם מה שבכלל לא צוין פה . (:
בכל מקרה אני לא מעוניינת בוויכוחים רק רציתי להבהיר והיא בעצמה אמרה שיש לה ocd אבל שזה לא מתבטא בנקיון אז זה כנראה אפילו לא קשור לתחושה שלה של חוסר הנקיון, או שכן קשור אבל אי אפשר לדעת כי היא בכלל לא תיארה לנו איך חוסר הנקיון מרגיש וממה הוא נובע
בכל מקרה אני לא מעוניינת בוויכוחים רק רציתי להבהיר והיא בעצמה אמרה שיש לה ocd אבל שזה לא מתבטא בנקיון אז זה כנראה אפילו לא קשור לתחושה שלה של חוסר הנקיון, או שכן קשור אבל אי אפשר לדעת כי היא בכלל לא תיארה לנו איך חוסר הנקיון מרגיש וממה הוא נובע
אנונימית
יש לך ברקע טראומה מינית?
^^מדויק, זה החרדה שמתלווה לפעולות האלה, הפעולה היא כדי להירגע.
אולי את שעירה
אולי את שעירה
יש לי שיטה להתנקות אבל ניקיון יותר מכל הסבונים של היום
להזיע
אבל ממש
לעשות סאונה ממים רותחים
ולהזיע
אחרי זהמרגישים נקיים כאילו נולדים היום
זה מנקה מבתוכו
להזיע
אבל ממש
לעשות סאונה ממים רותחים
ולהזיע
אחרי זהמרגישים נקיים כאילו נולדים היום
זה מנקה מבתוכו
קורה לי עם שטיפת ידיים
יכול להיות אוסידי
יכול להיות אוסידי
שואל השאלה:
עברתי מלא הטרדות מיניות פשוט לא מהשנים האחרונות, זה שאני לא מרגישה נקייה גם אחרי מקלחת זה רק בתקופה (תקופה ארוכה) האחרונה .
עברתי מלא הטרדות מיניות פשוט לא מהשנים האחרונות, זה שאני לא מרגישה נקייה גם אחרי מקלחת זה רק בתקופה (תקופה ארוכה) האחרונה .
אנונימית
לפעמים מעבדים את החוויות האלה רק אחרי כמה שנים אחרי שזה קרה
את מרגישה שזה קשור?
את מרגישה שזה קשור?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה קשור
אני חושבת דווקא שזה יותר קשור להפרעות אכילה שלי
אני לא חושבת שזה קשור
אני חושבת דווקא שזה יותר קשור להפרעות אכילה שלי
אנונימית
גם אני לפעמים לא הרגשתי נקייה אחרי ששטפתי ידיים כאילו מרגיש שיש לי משהו על הידיים שאני צריכה להוריד
זה פשוט מרגיש מגעיל כזה אבל פשוט שטפתי שוב וזה לא קורה כבר ככ הרבה
לי זה עבר עם הזמן אבל אני באמת מבינה איך את מרגישה
זה פשוט מרגיש מגעיל כזה אבל פשוט שטפתי שוב וזה לא קורה כבר ככ הרבה
לי זה עבר עם הזמן אבל אני באמת מבינה איך את מרגישה
את מדברת עם מישהו? פסיכולוג?
חכי לאוגוסט חיים מתקלחת כל שעה
אין מה לעשות ככה זה בקיץ
אין מה לעשות ככה זה בקיץ
^למה להלחיץ סתם
זה לא קשור למזג האוויר זה כבר תקופה ככה
זה לא קשור למזג האוויר זה כבר תקופה ככה
לכל המצקצקים על אוסידי
אני חושבת שיש פה קצת בלבול בין שני דברים שונים. ברור שלא נכון לאבחן אנשים מתגובה אחת באינטרנט, אבל גם לא נכון לפסול אפשרות רק כי "אני מאובחנת וזה לא נשמע לי כמו האוסידי שלי".
ocd היא הפרעה עם המון ביטויים שונים. יש אנשים עם פחד מזיהום, יש כאלה עם מחשבות חודרניות, יש בדיקות, סימטריה, אחריות מוגזמת, דת, מיניות, יחסים ועוד. גם בתוך נושא הזיהום עצמו, לא כולם יתנהגו אותו הדבר.
לכן העובדה שמישהו מאובחן לא הופכת אותו לסמכות לקבוע מה כן או לא יכול להיות ocd אצל אדם אחר. ניסיון אישי הוא חשוב, אבל הוא עדיין ניסיון אישי.
במקרה הזה, להגיד "זה בטוח ocd" יהיה לא נכון, ולהגיד "זה ממש לא יכול להיות ocd" גם לא נכון. תחןשה מתמשכת של "אני מלוכלכת למרות שאני נקייה" יכולה להופיע בocd אצל חלק מהאנשים, אבל היא יכולה לנבוע גם מהרבה דברים אחרים. בלי להבין אם יש מחשבות טורדניות, כפייתיות או טקסים סביב זה, פשוט אי אפשר לדעת.
ובכללי, "כמישהי שמאובחנת" זה לא טיעון, בדיוק כמו ש"כמישהי עם מיגרנות" לא הופך אותך לנוירולוגית
אני חושבת שיש פה קצת בלבול בין שני דברים שונים. ברור שלא נכון לאבחן אנשים מתגובה אחת באינטרנט, אבל גם לא נכון לפסול אפשרות רק כי "אני מאובחנת וזה לא נשמע לי כמו האוסידי שלי".
ocd היא הפרעה עם המון ביטויים שונים. יש אנשים עם פחד מזיהום, יש כאלה עם מחשבות חודרניות, יש בדיקות, סימטריה, אחריות מוגזמת, דת, מיניות, יחסים ועוד. גם בתוך נושא הזיהום עצמו, לא כולם יתנהגו אותו הדבר.
לכן העובדה שמישהו מאובחן לא הופכת אותו לסמכות לקבוע מה כן או לא יכול להיות ocd אצל אדם אחר. ניסיון אישי הוא חשוב, אבל הוא עדיין ניסיון אישי.
במקרה הזה, להגיד "זה בטוח ocd" יהיה לא נכון, ולהגיד "זה ממש לא יכול להיות ocd" גם לא נכון. תחןשה מתמשכת של "אני מלוכלכת למרות שאני נקייה" יכולה להופיע בocd אצל חלק מהאנשים, אבל היא יכולה לנבוע גם מהרבה דברים אחרים. בלי להבין אם יש מחשבות טורדניות, כפייתיות או טקסים סביב זה, פשוט אי אפשר לדעת.
ובכללי, "כמישהי שמאובחנת" זה לא טיעון, בדיוק כמו ש"כמישהי עם מיגרנות" לא הופך אותך לנוירולוגית
תבדקי מה רשמתי כי אני ממש מסכימה איתך וליטרלי על זה דיברתי! שזה מתבטא בהרבה דברים! תקראי בבקשה את מה שרשמתי לפני שאת מגיבה
את די משנה לי את הטון של המילים בלי להבין למה התכוונתי
לא אמרתי כמישהי מאובחנת כאילו זה הופך אותי לדוקטור. אלא כמישהי שחווה את זה ולומדת על זה ומרגישה כל יום מה זה אז יכולה כנראה לעזור להסביר
ואם רשמתי שאחרים לא יכולים לאבחן זה כמובן גם אומר שאני לא יכולה לאבחן אז לעולם לא אמרתי שאני מאבחנת,ההפך. אני רשמתי שאנשים לא יכולים לאבחן בלי לדעת מה התחושות מסביב לזה שהיא לא מרגישה נקיה
את די משנה לי את הטון של המילים בלי להבין למה התכוונתי
לא אמרתי כמישהי מאובחנת כאילו זה הופך אותי לדוקטור. אלא כמישהי שחווה את זה ולומדת על זה ומרגישה כל יום מה זה אז יכולה כנראה לעזור להסביר
ואם רשמתי שאחרים לא יכולים לאבחן זה כמובן גם אומר שאני לא יכולה לאבחן אז לעולם לא אמרתי שאני מאבחנת,ההפך. אני רשמתי שאנשים לא יכולים לאבחן בלי לדעת מה התחושות מסביב לזה שהיא לא מרגישה נקיה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני בטיפול רגשי אבל לא חושבת שזה קשור
נגיד לפני כמה דקות היה לי בולמוס וכנראה שלא משנה כמה אתקלח ארגיש מסריחה בגלל מה וכמה שאכלתי .. גם אם אעשה קקי (רציני(
כן אני בטיפול רגשי אבל לא חושבת שזה קשור
נגיד לפני כמה דקות היה לי בולמוס וכנראה שלא משנה כמה אתקלח ארגיש מסריחה בגלל מה וכמה שאכלתי .. גם אם אעשה קקי (רציני(
אנונימית
אני לא חושבת שמישהו בסטיפס יכול לאבחן איזה הפרעה זאת אבל זה כמו שאמרת כנראה לא הרגשה פיזית
אני מאוד מאוד מזדהה עם התחושה הזאת^
אם את מעוניינת לדבר עם מישי שמתמודדת עם דברים דומים הפרטי פתוח ואני אשמח לדבר
אם את מעוניינת לדבר עם מישי שמתמודדת עם דברים דומים הפרטי פתוח ואני אשמח לדבר
"ocd היא הפרעה עם המון ביטויים שונים. יש אנשים עם פחד מזיהום, יש כאלה עם מחשבות חודרניות, יש בדיקות, סימטריה, אחריות מוגזמת, דת, מיניות, יחסים ועוד. גם בתוך נושא הזיהום עצמו, לא כולם יתנהגו אותו הדבר."
אני מניחה שעם המילה ביטויים את מתכוונת לtheme. הרבה נושאים שונים לא הרבה ביטויים שונים להפרעה זה עדיין אותה הפרעה שמתבטאת במחשבות טורדניות ובהתנהגות כפייתית בשביל הקלה זמנית. כל הדברים שאמרת פה סימטריה אחריות דת מיניות יחסים וזיהום וכו..כולם פה הם נושאים למחשבות טורדניות. וברור שאצל כל אחד זה נראה אחרת אבל אצל כל הנושאים האלה אם זה ocd יהיה הפרעות טורדניות מסביב לנושא. ואני יודעת שלא כולם יתנהגו אותו דבר בגלל זה הראתי רק דוגמאות של זיהום או חוסר נקיון לא אמרתי שזה בהכרח רק הדברים האלה שהופכים את זה לocd.
אז תקראי מחדש את מה שרשמתי ותראי שממש לא אמרתי את מה שאמרתי רק כי זה לא איך שההפרעה מתבטאת אצלי.
ובכל מקרה היא בעצמה הסכימה שחוסר הנקיון שלה לא בא מזה אז אולי תשקיעי את התשובות שלך בדבר שעליו היא מדברת (הפרעות האכילה שלה) במקום להגיב לי בלי לקרוא על מה אני מדברת רק כי איך שהתחלתי את המשפט היה נראה לך מתנשא אז דילגת על השאר.
אני מניחה שעם המילה ביטויים את מתכוונת לtheme. הרבה נושאים שונים לא הרבה ביטויים שונים להפרעה זה עדיין אותה הפרעה שמתבטאת במחשבות טורדניות ובהתנהגות כפייתית בשביל הקלה זמנית. כל הדברים שאמרת פה סימטריה אחריות דת מיניות יחסים וזיהום וכו..כולם פה הם נושאים למחשבות טורדניות. וברור שאצל כל אחד זה נראה אחרת אבל אצל כל הנושאים האלה אם זה ocd יהיה הפרעות טורדניות מסביב לנושא. ואני יודעת שלא כולם יתנהגו אותו דבר בגלל זה הראתי רק דוגמאות של זיהום או חוסר נקיון לא אמרתי שזה בהכרח רק הדברים האלה שהופכים את זה לocd.
אז תקראי מחדש את מה שרשמתי ותראי שממש לא אמרתי את מה שאמרתי רק כי זה לא איך שההפרעה מתבטאת אצלי.
ובכל מקרה היא בעצמה הסכימה שחוסר הנקיון שלה לא בא מזה אז אולי תשקיעי את התשובות שלך בדבר שעליו היא מדברת (הפרעות האכילה שלה) במקום להגיב לי בלי לקרוא על מה אני מדברת רק כי איך שהתחלתי את המשפט היה נראה לך מתנשא אז דילגת על השאר.
אנונימית
כל התגובה הזאת רק מחזקת את מה שאמרתי. את ממשיכה להסביר מה זה ocd, בזמן שלא טענתי לרגע שכל תחושת לכלוך היא ocd. הנקודה הייתה שאי אפשר לשלול אפשרות על סמך כמה שורןת, בדיוק כמו שאי אפשר לאבחן על סמך כמה שורות.
ובכל זאת, "כמישהי שמאובחנת" ממשיך להופיע כאילו זו תעודת מומחיות. אבחון נותן ניסיון אישי, לא מומחיות.
אירוני
ובכל זאת, "כמישהי שמאובחנת" ממשיך להופיע כאילו זו תעודת מומחיות. אבחון נותן ניסיון אישי, לא מומחיות.
אירוני
כתבתי לך למעלה יותר
" תבדקי מה רשמתי כי אני ממש מסכימה איתך וליטרלי על זה דיברתי! שזה מתבטא בהרבה דברים! תקראי בבקשה את מה שרשמתי לפני שאת מגיבה
את די משנה לי את הטון של המילים בלי להבין למה התכוונתי
לא אמרתי כמישהי מאובחנת כאילו זה הופך אותי לדוקטור. אלא כמישהי שחווה את זה ולומדת על זה ומרגישה כל יום מה זה אז יכולה כנראה לעזור להסביר
ואם רשמתי שאחרים לא יכולים לאבחן זה כמובן גם אומר שאני לא יכולה לאבחן אז לעולם לא אמרתי שאני מאבחנת,ההפך. אני רשמתי שאנשים לא יכולים לאבחן בלי לדעת מה התחושות מסביב לזה שהיא לא מרגישה נקיה"
אז אני לא מופתעת שאנחנו מדברות על אותו דבר פשוט שוב פעם את מגיבה לי בלי לקרוא את העמדה שלי לול
לא שללתי ocd בסך הכל עזרתי להסביר
" תבדקי מה רשמתי כי אני ממש מסכימה איתך וליטרלי על זה דיברתי! שזה מתבטא בהרבה דברים! תקראי בבקשה את מה שרשמתי לפני שאת מגיבה
את די משנה לי את הטון של המילים בלי להבין למה התכוונתי
לא אמרתי כמישהי מאובחנת כאילו זה הופך אותי לדוקטור. אלא כמישהי שחווה את זה ולומדת על זה ומרגישה כל יום מה זה אז יכולה כנראה לעזור להסביר
ואם רשמתי שאחרים לא יכולים לאבחן זה כמובן גם אומר שאני לא יכולה לאבחן אז לעולם לא אמרתי שאני מאבחנת,ההפך. אני רשמתי שאנשים לא יכולים לאבחן בלי לדעת מה התחושות מסביב לזה שהיא לא מרגישה נקיה"
אז אני לא מופתעת שאנחנו מדברות על אותו דבר פשוט שוב פעם את מגיבה לי בלי לקרוא את העמדה שלי לול
לא שללתי ocd בסך הכל עזרתי להסביר
אנונימית