11 תשובות
למה שהעורך דין לא יעשה כלום? כנראה לקחת מישהו ברמה נמוכה
אנונימי
שואל השאלה:
לקחתי מישהו טוב אבל כל הזמן שאני מבקשת עדכון הוא אומר לי שאין חדש
בעיקרון את יכולה לפנות לעורך דין אחר שיפתח איתכם תביעה על זה...
עם זאת, אם אין ראיות קבילות שעברת אונס, דברים שנתת כבר בתלונה כמו סימנים מסויימים על הגוף או בדיקה בבית חולים של קורבנות אונס וכל זה, הסיכוי שיקבלו את התביעה נמוך מאוד ואפילו אפסי
שואל השאלה:
יש לי התכתבויות שהוא מצטער שניצל אןתי וסרטון שאיימתי עליו
רגע חכי שנייה אני חייבת דקה להבין משהו... בכותרת כתבת אם יש מישהו שמבין בהטרדות, ואז בשאלה כתבת אונס, ופה כתבת שהיה ניצול... אז זה אונס או ניצול? כי זה שני דברים שונים בהגדרה...
והתכתבויות לא בהכרח מעידות על משהו, לפחות מבחינה משפטית, כי יכולים להגיד שמישהו אמר לו להתנצל סתם ככה בלי שהוא עשה משהו כדי שלא יתלוננו עליו, ככה זה במערכת המשפטית
שואל השאלה:
זה אונס
אבל הוא כתב לי שהוא ניצל אותי
אבל הוא אנס
ואגב אם איימת עליו, תלוי על איזה איום מדובר, יכולים להגיד שגם את עברת על החוק אם מדובר באיומים כמו אלימות או עידוד לאלימות... או שיפרשו גם את הסרטון כפרובוקציה שלך כדי שהוא יתנצל על משהו שהוא לא עשה- זה באמת יכול לקרות במערכת המשפט פה בארץ אני לא סתם ממציאה אפשרויות
שואל השאלה:
הכל טוב התיק של האיומים נסגר
אם זה התכתבויות שמעידות על ניצול, אם בכלל יעשו משהו- יתייחסו לזה כעבירה של ניצול לא עבירה של אונס
לכן את גם צריכה עורך דין טוב
שואל השאלה:
איפה אני מוצאת
תנסי לכתוב בגוגל 'עורכי דין מומלצים' אבל את צריכה לראות גם לאיזו קטגוריה הם משתייכים כי יש כאלה רק לתביעות קטנות כמו עבירות כספיות וכו'
התחברות ל