התחברות
הרשמה
עשיתי פאדיחה בעבודה ואני מפחד שיפטרו אותי
עשיתי הרבה טעויות ולא הקשבתי לבוס למרות שהשתדלתי וכשקניתי דברים מהחנות השתמשתי בהנחת עובד אבל לא חישבתי טוב את המחיר ובטעות שילמתי פחות מידיי והבוס אמר לי על זה אבל אני כבר לא שם
26 ביוני 2026, 16:29
עבודת נוער
פיטורין
פחדים
כסף
דיני עבודה
2 תשובות
תגידי לו שהייתה לך טעות בחישוב זה בסדר וזה קורה
ע
עופרהה
שיפטר מה כבר יקרה? תמצאי עבודה יותר טובה
ס
סיקס סבן
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
עשיתי בדיקת סוכר בבית ויצא 99 ואני מפחד (בן 16) שעה לפני הבדיקה אכלתי גרעיני חמנייה
עשיתי פדיחה בעבודה ואני עובדת חדשה יפטרו אותי על טעות ?
בוקר טוב לכולם , עשיתי טסט ואני מתה מפחד שלא עברתיי ):
היה לכם פעם פאדיחה/טעות בעבודה שעשיתם וכעסו עליכם ספרו לי כי עשיתי משהו גרועע
עשיתי פאדיחות בעבודה
עשיתי משתמש סודי באינסטגרם ואני מתה מפחד שמישהו יגלה.
למה עזה מפציצה אוצנו מה עשיתי להם אני גרה באשדוד ואני מתה מפחד מה לעשות?
עשיתי פדיחות בעבודה
עשיתי היום נזם ואני מפחד שזה יפול בלילה כי אין לו סוגר, זה אמור להיות ככה?
עשיתי בושות ואני מפחד להיכנס לכיתה
עשיתי בדיקת דם ואני מפחד רצח