7 תשובות
תחכי שישלח לך
שישלח לך
לא, פשוט תנסי לשאול מה קורה
זה שהוא אמר חיים שלי דגל אדום בעצמו
לא לחכות לשום גבר
ולא לשלוח לו כלום!!
לא לחכות לשום גבר
ולא לשלוח לו כלום!!
תשאלי אותו
שואל השאלה:
אני אחכה, אבל אני צריכה להבין שהוא כנראה לא ממש מעוניין?
אני אחכה, אבל אני צריכה להבין שהוא כנראה לא ממש מעוניין?
אנונימית
לא, אולי הוא ישן, אולי הוא עסוק, אין מה להיבהל מכל דבר
באותו הנושא: