14 תשובות
לא
וואי בכלל לא סליחה
טעים
טעים
הכי טעים מכולם!!
לא
וואי ברמות זה אחד הטעימים
רצח אמאלה כן
כן
שואל השאלה:
הכי טעיםם זה שוקולד מגן עדן!!!
הכי טעיםם זה שוקולד מגן עדן!!!
אנונימי
לא צריך לשרוף את זה
כן
הכי טעים שיש
ממש לא
באותו הנושא: