81 תשובות
לא
אנונימית
מושך מלא מחלות
לא
כן
ngl
ngl
ממש לא
לא
לא זה מוריד ממש דווקא
איכס
לא
לא
ממש לא
פסילה מיידית
פסילה מיידית
לא, ויותר מזה אני לא מוכנה להכיר מישהו שמעשן
אני לא אוהבת...
אנונימית
כן, כי מי לא אוהב ריאות שרופות?
זה ממש מוריד
מוריד בטירוף
אנונימי
בסרטים כן אבל אני לא אצא על מישהו שמעשן
על ארתור מורגן זה טאפ
זה לא מעלה
אבל לא בהכרח יוריד לי אני לא מעשן לבד אבל איתה אני כנראה יעשן קצת זה וייב כזה
אבל לא בהכרח יוריד לי אני לא מעשן לבד אבל איתה אני כנראה יעשן קצת זה וייב כזה
כן אבל זה מסריח
לא
הפעולה מושכת
אנונימית
כן למרות שאני לא בעד עישון
לא אין בזה משהו מושך
לאא
כן סרטן וקרחת זה דיי מושך
וההבל פה של הסיגריות עם השיניים הרקובות
גדייממ
וההבל פה של הסיגריות עם השיניים הרקובות
גדייממ
אנונימי
לא.
הפוך אני לא אצא עם מעשן
הוא הורס לעצמו את הגוף במודע, מזמן לעצמו מחלות, בעיות בריאות ומוריד לעצמו שנים מהחיים ובנוסף ריח ממש בלתי נסבל
הוא הורס לעצמו את הגוף במודע, מזמן לעצמו מחלות, בעיות בריאות ומוריד לעצמו שנים מהחיים ובנוסף ריח ממש בלתי נסבל
אנונימית
לא זה מוריד
לא
רק מוריד
ממש אבל ממש לא
זה לא מוריד ולא מעלה
זה מרחיק
מסריח
מסריח
לא
ההפך
מוריד מאוד
במיוחד כשהוא מגלגל
לדעתי זה מושך
מעבר לדחייה הפיזית של האקט, שזה עושה ריח לא נעים
זה לא מושך במובן של זה שהבן אדם דופק את עצמו לטווח הארוך
המון אנשים מעשנים זה לא ישתנה
אבל מושך זה לא
זה לא מושך במובן של זה שהבן אדם דופק את עצמו לטווח הארוך
המון אנשים מעשנים זה לא ישתנה
אבל מושך זה לא
כן במיוחד שבנות עושות את זה
בתור מעשנת לא
לא זה מגעיל ודוחה שלא נדבר על הריח
hell nah
לא מושך בעלילללל
אנונימית
מושך סרטן בריאות
איכ ממש ממש לא
לא זה מוריד.
לא
לא
להפך
זה נראה מושך אבל זה מגעיל בטירוף ולא אצא עם מישהו שמעשן
אנונימית
לא, ואני אפילו פוסלת על זה
לא
אבל אני לא יכולה לשקר לגבי זה שלפעמים עצם הפעולה וההחזקה פשוט מושכת.
אני עושה את זה עם קיסם כי זה סוג של שאיפה ונשיפה איטית וזה מרגיע אותי.
אבל אני לא יכולה לשקר לגבי זה שלפעמים עצם הפעולה וההחזקה פשוט מושכת.
אני עושה את זה עם קיסם כי זה סוג של שאיפה ונשיפה איטית וזה מרגיע אותי.
לא
הל נע
ההפך הגמור
האמת שכן
לא מעשן בעצמי אבל אני אוהב מעשנים
לא מעשן בעצמי אבל אני אוהב מעשנים
אנונימי
זה דוחה ומי שחושב שזה מושך יש לו בעייה
איכ לא
אנונימית
זה דבר כל כך מגעיל כל כך מוריד שאתה לא יודע כמה, אני פוסלת אנשים שמעשנים
כן
לא מושך ולא מוריד.
(אומר בזמן שאני מעשן סיגריה)
(אומר בזמן שאני מעשן סיגריה)
לא
לאא בכלל לא
כן חדמש
אני אגיד אתה האמת, לא הייתי מתחתנת עם גבר שמעשן קבוע אבל אתם יודעים סיגריה פה סיגריה שם..
אני אגיד אתה האמת, לא הייתי מתחתנת עם גבר שמעשן קבוע אבל אתם יודעים סיגריה פה סיגריה שם..
איכ??
הכי לא
איך אפשר בכלל לחשוב שלעשן זה מושך
גם הפעולה וגם הדבר וגם הקונספט וכל דבר שקשור לזה
גם וויפ
גועל נפש של דבר
הכי לא
איך אפשר בכלל לחשוב שלעשן זה מושך
גם הפעולה וגם הדבר וגם הקונספט וכל דבר שקשור לזה
גם וויפ
גועל נפש של דבר
כן זה הריח של אבא
וגם אני מעשנת אני רוצה להתעורר עם מישהו שעושה איתי סיגריה בבוקר ולפני שהולכים לישון
וכשעצובים וכששיכורים
ואחרי אקט אינטימי
וגם אני מעשנת אני רוצה להתעורר עם מישהו שעושה איתי סיגריה בבוקר ולפני שהולכים לישון
וכשעצובים וכששיכורים
ואחרי אקט אינטימי
לא.
עצם העישון לא בגלל הבריאות הריח והכסף וההתמכרות והעצבים אבל אני לא אשקר שהתנועה הזאת כשמציתים את זה ממש עושה לי את זה
אנונימית
ממש לא
לא ואני אפסול מישהו על זה שהוא מעשן
כל כךך לא
ממש לא הקטע שלי
ממש לא הקטע שלי
אנונימית
אני לא יודע למה אני רואה בזה משהו סקסי אבל לא הייתי רוצה שבת זוג שלי תעשן
אנונימי
לא, לא רק שזה לא מושך, זה גם פוגע לך בכולכך הרבה דברים בגוף
לא
לא
בתור מעשן אני לא מוצא את זה מושך, אבל אעדיף לצאת עם מעשנת מאשר מישהי שלא מעשנת כי זה יהיה קשה להיות עם מישהי שלא מעשנת (בשבילה).