3 תשובות
יש את הסירופ סוכר ששמים מעל ולא צריך יותר כלום, זה הכי טעים לבד
אפשר לסחוט מעל טיפה לימון
האמת שמעולם לא אכלתי זלאביה עם עוד משהו מכיוון שיש עליה כבר סירופ.
אולי עם משהו שישבור את המתיקות כמו גבינה לבנה?

התגיות הרגו אותי מצחוק אגב.
רסקק ושמנת חמוצה
התחברות ל