2 תשובות
בפער של מעל 20 נקודות בין הציון בגרות לציון הגשה, אפשר לערער
תדבר עם הרכז בגרויות אצלך בביהס
אתה יכול לערער אבל זה גבולי לרוב צריך 30
התחברות ל