2 תשובות
בפער של מעל 20 נקודות בין הציון בגרות לציון הגשה, אפשר לערער
תדבר עם הרכז בגרויות אצלך בביהס
תדבר עם הרכז בגרויות אצלך בביהס
אתה יכול לערער אבל זה גבולי לרוב צריך 30
באותו הנושא: