5 תשובות
לא צריך זה נדיר
לא.. זה ציונים מעולים ממש
אני הייתי רוצה כבר לגמור עם זה
אני הייתי רוצה כבר לגמור עם זה
במתמטיקה לא, באנגלית כן.
במיוחד כשיש את ה10 אחוז תוספת, עדיף לנצל את זה
במיוחד כשיש את ה10 אחוז תוספת, עדיף לנצל את זה
לא
באותו הנושא: