8 תשובות
לא
לא
לא.
לא
לא.
לא, גם אם נפגשים זה לא בהכרח זוגיות
לא
מכר
מכר
כן מה לא חייב להיפגש הרבה עם מישהו בשביל שהוא יהיה חבר שלך מספיק לדבר פעם ב
אנונימי
באותו הנושא: