36 תשובות
תשאל את אלפבה
וואי אני לא מכירה בארץ
את כאילו מתרגלת witchcraft?
אין כתות של מכשפות בישראל וגם לא בעולם
בפרדס חנה
אנונימי
מצטרפת לשאלה
אנונימית
אני לא יודע אם זה עדיין קיים אבל בתור חיפאי אני יודע שיש (או לפחות הייתה) כת כזו באיזור ההר למעלה. בירידות מהאוניברסיטה לכיוון דרום.
מזל שהשיער מסתיר בתמונה
אנונימי
השם ירחם
לא להתעסק בדברים האלה
שואל השאלה:
מה הבעיה?
אנונימית
מה מה הבעיה
דבר ראשון, כל מי שמתעסק בכישופים ומאגיה וכל החרא הזה דמו יקולל 7 דורות, כלומר את רוצה שלילדים שלך, לנכדים, לנינים וכו וכו
יהיה רע בחיים?
דבר שני, למה להרע לאנשים אחרים שלא עשו לך שום דבר?
תלוי מה עושים עם זה. הייתה תקופה שהתעסקתי עם מאגיה (מכל הסוגים, גם שחורה). ובסך הכל זו הייתה אחלה חוויה. אני יודע שיש אמונות שונות בנוגע לזה. ואני מכבד לגמרי. גם אם אני יודע שהן לא נכונות.
אז בהצלחה למשפחתך עם החרא שהם יאכלו בגלל החוויות הכיפיות שלך.
למה להתעסק בזה בכלל כדי להרע לאנשים?
^שוב, זה עניין של אמונה.. ושוב, אני מכבד. אז לא מרגיש צורך להגיד גם משהו על משפחתך :) באמונה שלי זה לא פוגע באף אחד. אלא מאזן אנרגתית בין הטוב לרע בעולם. איזון זה תמיד דבר חיובי. להסיר רוע מהעולם (גם אם זה באמצעות רוע) זה מבורך.
שואל השאלה:
מה את רוצה חסידה בסדום חושבת היא משהו משהו
אנונימית
יקירי
אני לא מאחלת רע לאף אחד. אמרתי שלפי היהדות אסור להתעסק בכישופים, וזאת האמונה שלי.
אתה לא ה', וזה לא ממקומך לאזן בין רע לטוב בעולם.
מה הקשר חסידה בסדום טוב שיהיה לך ולמשפחתך בהצלחה וחבל שאת מקשיבה לילדים סתומים בסטיפס על שאלות כאלה
אנונימית יקרה
את חתיכת חוצפנית
בעצם יודעת משהו? אני מקווה שהילדים שלך יאכלו חרא מהמעשים שלך.
כי רק מעצם השאלה שלך, רואים איזה בן אדם מסריח את.
בהצלחה רבה עם הכישופים, תזכרי שהחיים הם בומרנג❤
שואל השאלה:
את יודעת את משהו?
אני שאלתי אנשים שאלה, את לא ענית לי עליה, אז למה את בכלל נכנסת אליה?
מי את? ומישהו אמר לך שמה שאני הולכת לעשות זה להריע לאנשים?
חושבת היא איזה צדיקה גדולה
אנונימית
שואל השאלה:
לוטי של סטיפס
מה?
אנונימית
דבר ראשון, אני אענה על מה שבא לי, כמה שבא לי, מתי שבא לי, באיזו שעה שבא לי, ובאיזו צורה שבא לי.
זה אתר חופשי, לכל אחד כאן יש זכות להביע את דעתו איפה וכמה ואיך שרק ירצה.
דבר שני, את שאלת איפה אפשר להצטרף לכת מכשפות, משמע את רוצה להיות מכשפה, משמע את הולכת להתעסק במאגיה.
אני סך הכל הזהרתי אותך מה יקרה לאדם שמתעסק בדברים הללו.
מכאן זה בחירה שלך לאן לקחת את זה ואם להמשיך עם זה.
שתהיה לך דרך צלחה עם הכישופים שלך יום מקסים ונפלא❤
שואל השאלה:
ועם איך שחסרת בושה מדברצ רואים שהיא עושה את עצמה חסידה אבל עם פה מלוכלך כמו כולם
כת לא מיוחדת תתעוררי
אנונימית
מאמי מי אמר שאני מיוחדת
ברור שאני כמו כולם
רואים אבל שאת לא מפותחת במיוחד אז את פונה לכישופים
תתפללי אולי זה יעזור לך
אין דבר כזה נשמה
שואל השאלה:
יש דהר כזה נשמה
אנונימית
רוצה שאני אעזור לך לחפש בגוגל? נחפש לך כתות?
אולי אברבנאל??
תקשיבי לפי התשובות שלך פה, אם את חושבת שיש דבר כזה קסם טוב או חיובי את טועה כי במאגיה אין דבר כזה טוב, רק רע.
וזה לא קשור לאמונה.
תחפשי בסנטר
שואל השאלה:
את חא מצחיקה^^
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^
אנונימית
חסרת בושה
את מודעת לעובדה שלכל אחד יש את הזכות לעסוק במה שהוא רוצה? ומרגיש לי שתהי מקוללת יותר ממנה כי לשפוט אנשים ולדבר רע זה חטא קצת יותר חמור מפאק*נג כישוף
אני נגיד מאמינה בה' ושומרת שבת אבל מאמינה במכשפות ודברים כאלה ואפילו עושה דברים כאלה בעצמי כי אני מאמינה שזה עובד
כמו ששואלת השאלה אמרה אל תשחקי את עצמך קדושה שבפועל את מתנפלת על מישהי ששאלה שאלה שאם את לא מסכימה עם הנשאח ויש לך ביקות על כך תשמרי אותה לעצמך
שואל השאלה:
אני אוהבת אותך
אנונימית
תודה קווין :)
דניאללי
אני ה ב ע ת י את דעתי
אני מבינה שזה לא ברור לכן אהובות שלי, שזה מה שעושים באתר הזה.
אשכרה מביעים דעות.
שתעשה מה שהיא רוצה נשמה, למה נראה לך שזה מעניין אותי?
החיים שלה יהיו חרא ולילדים שלה יהיה חרא.
אני אומרת כאן מה שאני רוצה
ולי מרגיש שאני לא שואלת אתכן מה לכתוב, ואם באלי לשחק אותה קדושה אני אשחק אותה למה מי אתן חחח
לא התנפלתי עליה גם כנראה שאתן מתקשות בהבנת הנקרא הסברתי לה בהכי יפה שיש
^^^^^ דניאל תודה על זה. מדוייקת. בול.
התחברות ל