5 תשובות
כן.
כל מי שאני מכירה הופתע לטובה, כאלו שציפו ל80 בלחץ קיבלו 90 לפחות .
כל מי שאני מכירה הופתע לטובה, כאלו שציפו ל80 בלחץ קיבלו 90 לפחות .
כן
כן
לדעתי לא, הם היו רגילים
פשוט הבגרות הייתה קלה יותר צבדרך כלל ובנוסף היה את הסכם של ה110
פשוט הבגרות הייתה קלה יותר צבדרך כלל ובנוסף היה את הסכם של ה110
לא
היו לי חברים שנדפקו קשה
מצד שני אצלי אני לא יודעת כאלו קיבלתי 76 ואם היו מתחשבים 80+ כאילו
היו לי חברים שנדפקו קשה
מצד שני אצלי אני לא יודעת כאלו קיבלתי 76 ואם היו מתחשבים 80+ כאילו
באותו הנושא: