3 תשובות
שאלון e זה 27%
שאלון g זה 27%
הערכה חלופית (f) זה 26 אחוז
והבגרות בעפ (cobe) 20 אחוז
שאלון g זה 27%
הערכה חלופית (f) זה 26 אחוז
והבגרות בעפ (cobe) 20 אחוז
שואל השאלה:
זה הגיוני שלא הייתה לי הערכה חלופית?
זה הגיוני שלא הייתה לי הערכה חלופית?
אנונימי
זה לא בדיוק עבודה אחת שעושים
זה כל מיני בוקריפורטים וספרות במהלך השנים
זה כל מיני בוקריפורטים וספרות במהלך השנים
אנונימי
באותו הנושא: