3 תשובות
זה לא אנוכי בכלל.
זה שאנחנו נשים ומטבע הדברים מצפים שכולן מתישהו יהפכו לאימהות ,לא אומר שזה באמת מתאים לכולן.
להפך, להפוך לאמא אם את לא כשירה לזה ולא רוצה בדבר, זה אגואיסטי.
אין שום קשר בין זה לבין אגואיסטי. לדעתי מי שרשמה את התגובה פשוט לא יודעת מה משמעות המילה
חח למי אני אהיה אגואיסטית בזה שלא יהיו לי ילדים? לילדים הלא קיימים?
^^כמו שהיא אמרה, להפוך לאימא בניגוד לרצונך זה מה שהופך אותה לאימא גרועה כי למה שמישהו יעשה את זה אם הוא לא רוצה. שילמדו מה זה דעה חופשית
אנונימית
התחברות ל