50 תשובות
נשמע לא תקין,
כששכבתם, זו הייתה החלטה משותפת של שניכם?
היא הייתה נראית סובלת?
היא אמרה משהו תוך כדי?

ממליצה ממש להתקשר אליה ולבדוק מה קורה
לדעתי תחכה לה אולי היא נלחצה , תנסה להתקשר
אנונימית
שואל השאלה:
^^היא יזמה את זה יותר ממני תאמת, לא... היא לא כל כך נראתה סובלת לדעתי לא אמרה כלכך משהו חוץ מכאילו להגיד לי דברים

התקשרתי, היא לא עונה
אנונימי
זאת הפעם הראשונה שלה, הכל יכול להיות. אתה לא בהכרח אשם כמובן, יכול להיות שהיא לא הרגישה מוכנה כמו שהיא חשבה לעצמה לפני כן, יכול להיות שהיא הרגישה בחוסר בטחון פתאומי, או שלא נעים לה פיזית, ויכול להיות שעשית איזשהו צעד לא נכון. תתקשר אליה, תוודא שהכל בסדר ושבו לדבר.
אם כך, אתה לא אשם
יכול להיות שהיא נלחצה, שהיא התחרטה, שמשהו קרה
אני ממליצה ללכת לחפש אותה
שואל השאלה:
זה הפעם הראשונה שלי ושלה, היא באמת לא עונה לי, אני די תקוע בבית שלה מחכה... באמת שזה אפילו קצת מביך...
אנונימי
אז תמתין קצת. כנראה שהיא צריכה קצת זמן לעצמה, יכול להיות שהיא מעכלת. היא תחזור
שואל השאלה:
לא יודע מה לעשות זה ממש מלחיץ משום מה וגם קצת בא לי לבכות אני לא יודע למה זה ממש מפחיד אותי שאולי היא נפגעה בטעות או שקרה לה משהו
אנונימי
זה יכול להרגיש מביך ומוזר וזו באמת לא הדרך האידיאלית לפעול בה בטח לא בפעם הראשונה, אני באמת ממש ממליצה ללכת לחפש אותכ
אל תדאג הכל יהיה בסדר , תחכה ותיהיה שם בשבילה כשהיא תחזור
אנונימית
שואל השאלה:
היא מסננת אותי זה ממש מדאיג אותי... אתם בתוכים שלא לצאת לחפש אותה? גם אותי מפחיד לצאת ולא לנעול אבל היא ממש מדאיגה אותי ואני ממש מפחד עליה
אנונימי
יש מקום שאתה חושב שאולי היא יכןלה ללכת אליו?
אנונימית
אתה יכול לנסות לחפש אותה באיזור שלכם
אנונימית
תצא לחפש אותה
שואל השאלה:
^^^אין כל כך מקום ספיציפי, פשוט אם אני יוצא אני משאיר את הבית שלה פתוח כאילו לא נעול
אנונימי
היא ענתה?
היי יש עדכון??
יש עדכון?
תלך משם, אין לך למה להישאר.
אנונימית
תעדכן נשמה
אנונימית
יאוו איך כולנו מחכים לעדכון איזה מתח
אנונימית
עידכון עידכון עידכון
אנונימית
אני מנסה לחשוב מה אני הייתי עושה או מצפה שיעשו.
מניחה שתוך כדי המאורע היא קלטה מה עשתה נבהלה וחוששת מאוד.
אם ההורים זורמים הייתי מנסה לשתף אותם להתייעץ אבל ברוב המקרים זה סתם מביך ומיותר.
הייתי נשארת לחכות חד משמעית, שלא תוסיף לעצמה עוד סרטים על הקיימים כשתחזור. אם יש דרך לארגן את החדר לחטיפים שוקולדים וכזה, תעשה את זה וכשתגיע פשוט לשבת ולדבר, להגיד לה שהכל בסדר וזה נורמלי ואתה עדיין אוהב אותה(במידה וזה לא נכון עדיף שתצא מעכשיו מהבית אבל ממה שכתבת אתה מקסים ובאמת רוצה אותה)
ולתת לה את הזמן שלה כשתרצה לנסות שוב.
סביר להניח שכרגע הגוף בטראומה וזה ייקח זמן.
סבלנות ותקשורת זה שם המשחק:)
שואל השאלה:
חיפשתי בפארק שליד הבית שלה היא לא שם. באמת שאני לא יודע מה לעשות, חזרתי בחזרה
אנונימי
^תתקשר אליה, אם היא לא עונה תשלח הודעה ותחכה להזדמנות לפגוש אותה ולדבר מה קרה ואם היא בסדר. בעדינות.
אולי היא נבהלה פתאום כי זה פעם ראשונה.
בינתיים פשוט תחכה כי כבר חיפשת אותה והיא נעלמה אבל אם אתה פתאום שומע איפה היא
אז לך אליה
אנונימית
אולי תתקשר לאחת החברות שלה ותשאל אם היא אמרה לה משהו?
שואל השאלה:
היא ממשיכה לסנן אותי, אני לא יודע איפה היא, אני חושב שאולי היא נסעה לחברה שלה בצד השני של העיר... אבל אין סיכוי נכון? כאילו יש סיבה שהיא תעשה את זה? אני ממש חושש וכאילו היא גם לא עונה
אנונימי
שואל השאלה:
^^איך לא חשבתי על זה. שנייה אני אתקשר
אנונימי
יכול להיות.
בכל מקרה כדאי שתשאר בבית או תשאל חברה טובה שלה אם שמעה ממנה(בלי לנדב פרטים נוספים) או אם יש לה רעיון איפה היא יכולה להיות
שואל השאלה:
התשקרתי לחברה שלה, היא לא ראתה אותה כבר כמה ימים. אם זה הייתן אתן לאיפה הייתן הולכות? היא לא בפארק שליד והיא לא אצל חברה שלה...
אנונימי
שואל השאלה:
בבקשה בבקשה תנסו לעזור
אנונימי
תחזור לבית שלה ותשלח לה הודעה שתענה לך כשהיא רואה את זה ושאתה דואג לה ופשוט תחכה שהיא תחזור וכשהיא חוזרת תדברו
רגע זה קרה עכשיו אבל נכון? כמה שעות
אני הייתי עולה על אוטובוס בלי לדעת לאן
מקום שאף אחד לא יחשוב עליו
לא חושבת שהייתי חושבת על התאבדות, יותר הלקאה עצמית, וייקח זמן לחזור..
אולי גם נגמרה לה הסוללה.
יש דרך לערב את ההורים?
נניח, ישבנו ביחד היא יצאה בפתאומיות, יש לכם רעיון לאן היא יכולה ללכת?
סביר להניח שהם גם יבואו לנעול את הבית וגם יבואו לחפש אותה יחד איתך
חשוב אם ההורים באים- כשמוצאים, להגיד לה שלא אמרת כלום. שלא תריץ סרטים
שואל השאלה:
כאילו עזרתם מלא אני באמת מנסה להבין לאיפה עוד היא יכולה ללכת
אנונימי
שואל השאלה:
^^קרה לפני הייתי אומר שעה שעה וקצת כזה...
מה התאבדות? בבקשה תגיד לי שצחקת... באמת זה אופציה?
אין לי את המספר של ההורים שלה
אנונימי
מה פתאום התאבדות, אל תגזימו נו, הרבה בנות מרגישות רגשות אשם אחרי הפעם הראשונה, הכל טוב, ההתנהגות שלה לא תקינה והיא לא אמורה לפעול ככה אבל ממש אין צורך להלחיץ
^^^תנסה אולי לבקש מההורים שלה להשיג אותה בטלפון ואם גם הם לא מצליחים תתייעץ עם ההורים שלה מה הם חושבים לעשות..
אנונימית
לא חושבת
כל עוד היא הייתה נראת בסדר לפני, ובכללי אתה מכיר אותה כאחת עם ראש על הכתפיים אין סיבה.
אבל אם זה נהיה מוגזם, כמה שעות, שווה לשקול התערבות חיצונית(משטרה לדוגמא, קבוצות בשכונה)
אבל בינתיים יספיק לדבר עם חברות שלה, ההורים שלה, בלי לנדב פרטים לנסות למצוא אותה.
סיכוי סביר שכיבתה את הטלפון או שהיא בלי סוללה
במצבים כאלה הראש מריץ סרטים הכי גרועים , בטח היא הלכה לחברה ולדבר איתה או משהו .
מתי ההורים אמורים לחזור ?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אין לי את המספר שלהם...
אנונימי
שואל השאלה:
^^ראשון
אנונימי
הכל בסדר תרגע
אם לא עבר הרבה זמן מאז אין טעם להסיק סתם ככה מסקנות. תחכה תשלח הודעה תנסה לתפוס אותה. אם אתה רואה שהיא מסננת תן לה רגע מרחב ותנסה יותר מאוחר
אנונימית
אולי תבקש מחברה את המספר של ההורים?
וגם תגיד לה שאם היא מתקשרת שתעדכן אותך
תנסה לחפש בבית.
בטוח כתוב איפה שהוא.
הם יודעים שאתה ביחד אני מקווה..
אולי גם תמצא דברים שלה שיובילו אותך למיקומים שהיא אוהבת לנסוע אליהם ברגעים כאלה
אולי אפילו השכנים ידעו לתת לך.
לפי דעתי חכה רגע תן לה מרחב אולי היא צריכה שקט לעצמה
יש עדכון?
שואל השאלה:
היא חזרה. היא נתנה לי חיבוק ואמרה שהיא הולכת לישון. קצת מעצבן שזה בלי הסבר אבל לפחות היא חזרה בחתיכה אחת... לקנות לה משהו שאולי ישמח אותה טיפה למחר? כאילו מחר זה היומולדת 18 שלה... תודה רבה שניסתם לעזור
אנונימי
כן חד משמעית כן
תשאיר לה ליד המיטה עם מכתב שאומר שאתה שם ושתתקשר אליך אתה מחכה
לא להכל יש הסבר ברור.
מניחה שזה היה נפשי.
שואל השאלה:
^כנראה...
אבל מה לקנות לה? פרחים שוקולד או משהו אחר?
אולי פרחים *משוקולד* זה רעיון טוב בכלל?
אנונימי
מה שזורם
עוד מעט הכל נסגר בלאו הכי
העיקר זו המחשבה