6 תשובות
כי הם ערסים נו מה
קודם אנחנו מייחסים את עצמנו לארגון l.f
ביתר זה בסך הכל שם
ולא מפיצים שנאה תתן דוגמא
קודם כל זאב ז'בוטינסקי הוא זה שהקים את תנועת בית"ר ולא טרומפלדור שעל שמו היא נקראת השם של קבוצת הכדורגל מגיע מהתנועה הפוליטית הזו אבל הקהל והאולטראס של היום כבר מזמן לא קשורים לערכים המקוריים שלה
וזה בעיקר בגלל הערסים
שואל השאלה:
^^^זורקים אבנים באים בקטלה 17-1 וגם זה נער
אנונימי
התחברות ל