11 תשובות
או שאת גרה באזור דתי
וגם בכללי דתיים נוטים יותר לתרום בכללי
שואל השאלה:
בכל הארץ ^
כי הרבה דתיים מתנדבים
כי דתיים רואים בהתנדבויות הרבה ערך חשוב ולכן הם מתנדבים המון
שואל השאלה:
ומה עם הנוער החילוני?
הם לא רוצים לתרום?
לרוב הם נוטים לצאת יותר
ואל תשכחי שדתיות עושות שנת שירות מה שמעלה משמעותית את המספר של הדתיים
זה פשוט יותר מקובל אצל הדתיים
יש ככל הנראה מצווה כזאת, שהיא מרכזית

אצל החילונים יש יותר עניין של לקבל תמורה על מה שהם עושים
לטוב ולרע
אם מדברים על דתיות אז הן מקבלות פטור מצהל והולכות להתנדב בשנת שירות במקום. אז זה מסביר למה יש יותר דתיות מחילוניות.
אנונימי
^לא יודעת
מההיכרות שלי, הרבה דתיות עושות שש ומתגייסות
אבל יכול להיות שזה תלוי בזרם
שואל השאלה:
אני מדברת על הנוער^^
ובכללי רוב החברות שלי באולפנה מתגייסות רק אומרת
וואלה, שמעתי דווקא שהרבה דתיות לא
אנונימית
התחברות ל