התחברות
הרשמה
היה עבודה להגשה עבודה חשובה מאוד ומצאתי בה אחרי שהגשתי קצת טעויות אני יכול לבקש מהמרצה לתקן או שזה כבר אבוד? עבר שבועים
26 ביוני 2026, 15:17
ציונים
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אנשים בבקשה תעזרו לי זה חשוב עבודה להגשה
אני עייפה מאוד מהמחזור ויש לי עבודה להגשה לעוד שעה מה לעשות?
התייעצות, לעשות עכשיו עבודה בתנ"ך שהיא להגשה מחר או לעשות עבודה באנגלית להגשה ביום שני?
אממ הגשתי עבודה חשובה באיחור של שבועיים מה אתם חושבים שיקרה?
הייתה לנו עבודה להגשה ואני היחידה שהגשתי...יצאתי חנונית?
קרה לכם שהייתה עבודה חשובה להגשה ולא הגשתם?
מה אומרים:"זוהי העבודה להגשה" או שאומרים"זאת העבודה להגשה"
יש לי עבודה ממש ממש חשובה בתאטרון והיא להגשה ליום ראשון, דחוף
איך אומרים עבודה באנגלית כאילו עבודה להגשה / עבודה מהבית ספר (לא job)
איך קוראים לדבר הזה בסוף עבודה שאתה אומר איך הרגשת וחוויות העבודה (עבודה להגשה)
יש לי עבודה חשובה מאוד