13 תשובות
כן
לא, גם כשיצא לא בטוח, אחכה אולי שירד המחיר
כן אני אקנה
לא
משחק אוברייטד
לא, קודם כל מחכה שזה יצא ויקבל ביקורות.
תמיד יש סיכוי שהמשחק הוא פשלה, למרות שרוקסטאר טובים, אבל גם הטובים ביותר יכולים לפשל
תחכה לקבל ביקרות על gta6? חחח הזוי
זה ה-משחק, חברות לא מוציאות משחקים באותו חודש כי הן יודעות כמה הייפ יהיה על המשחק הזה ושלא ישמעו מהם ואתה עוד מחכה לביקורת על אחד המשחקים הכי טובים שהולכים לצאת
למה אתה אומר סתם, יש המון משחקים שיוצאים באותו החודש ולפניו ואחריו אין דבר כזה
ומאיפה לך שהמשחק יהיה מטורף
זה רק ההייפ עליו
אנונימי
^^ בדיוק בגלל שכולם מצפים לזה, על אחת כמה וכמה צריך להיות סקפטיים
^^
קודם כל זה לא בגלל gta 6, נראה לך באמת שיעכבו משחק בגלל משחק אחר?
בולשיט אחד גדול
יש המון משחקים שיוצאים באותו החודש של ג'יטיאי 6
מה אתה מאמין לגלייזרים של gta6 ?
אנונימי
בטח שכן..אף אחד לא רוצה שמשחק שעבדו עליו כל כך הרבה לא ישמעו ממנו כל כך מרוב ההייפ שיש סביב gta 6
חבל לזרוק עבודה לפח מבחינת פרסום
התחברות ל