8 תשובות
לעשוצ גבות זה פסא אני פשןט מןרידה את הכל
אנונימית
פינצטה לנקות מסביב ואז לסרק את הגבות ללמטה ולעשות שעווה בקו העליון של הגבה לנקות את השערות הקטנות ואז לעבור עם גל גבות ולגזור את השיערות שארוכות מידי עד שנהיית לך צורה
רוצה לשלוח את הגבה ואני אגיד מה לדעתי כדאי להוריד?
אני עושה הכי בקטנה
מנקה למטה עם פינצטה וטיפה גוזרת כדי שלא יהיו שיערות ארוכות מדי
אני עושה הכי בקטנה
מנקה למטה עם פינצטה וטיפה גוזרת כדי שלא יהיו שיערות ארוכות מדי
שואל השאלה:
^^ אני מודה לך מעומק הלב
אם אין שעווה? פינצטה זה מתאים?
ונגיד מאיפה לאיפה את יודעת לעשות את השעווה? כאילו איך יודעים מה הצורה שצריך
^^ אני מודה לך מעומק הלב
אם אין שעווה? פינצטה זה מתאים?
ונגיד מאיפה לאיפה את יודעת לעשות את השעווה? כאילו איך יודעים מה הצורה שצריך
אנונימית
שואל השאלה:
^^ יואו כן זה גם מה שאני עושה אבל אני רואה בנות עם גבות וואו ואני תוהה לעצמי מה אני עושה לא נכון כי שלי נראה זוועה
^^ יואו כן זה גם מה שאני עושה אבל אני רואה בנות עם גבות וואו ואני תוהה לעצמי מה אני עושה לא נכון כי שלי נראה זוועה
אנונימית
תסתכלי על סרטונים בטיקטוק גם של מעצבות גבות וגם של כאלה שעושות לעצמן בבית ככה אני למדתי
לדעתי הכי חשוב זה לנסות לעשות אותן כמה שיותר סימטריות וללמוד איזו צורה הכי מתאימה לך לפנים
כמו כן עדיף חוט ופינצטה על שעווה זה יוצא הרבה יותר מדויק
גם תמיד תתחילי בקטנה אל תורידי הרבה ישר תזכרי שתמיד אפשר להוריד אבל לא תמיד אפשר להחזיר אחר כך
לדעתי הכי חשוב זה לנסות לעשות אותן כמה שיותר סימטריות וללמוד איזו צורה הכי מתאימה לך לפנים
כמו כן עדיף חוט ופינצטה על שעווה זה יוצא הרבה יותר מדויק
גם תמיד תתחילי בקטנה אל תורידי הרבה ישר תזכרי שתמיד אפשר להוריד אבל לא תמיד אפשר להחזיר אחר כך
^^^ברור כן גם פינצטה
אני עושה לכל האורך של הגבה עד הקטע שהיא מתחילה להתעקל