7 תשובות
זה אתה מאתמול יואו
אמרתי לך זה מזעזע פשוט מה שנאמר ואל תיתן במה לנאצים כמו הילד הזה שדיבר אליך ככה. אין מה לעשות יש אנשים רעים אבל זו בעיה שלהם והם יסבלו. אל תשכח שאתה לא שונה וזה שהיום אתה חלק מהכל זה כבר מוכיח את זה, שמחה בשבילך שהחיים הסתדרו
אמרתי לך זה מזעזע פשוט מה שנאמר ואל תיתן במה לנאצים כמו הילד הזה שדיבר אליך ככה. אין מה לעשות יש אנשים רעים אבל זו בעיה שלהם והם יסבלו. אל תשכח שאתה לא שונה וזה שהיום אתה חלק מהכל זה כבר מוכיח את זה, שמחה בשבילך שהחיים הסתדרו
לא היה לי כוח לראות הכל כי זה לא נעים, אוטיסטים הם לא פגומים ואתה לא פגום, הוא הפגום, תראה איך הוא מדבר, אין לך מה לעשות זה כבר קרה, פשוט תחשוב על זה שרע לו מספיק או שהוא רוצה להרגיש חזק אז הוא משתלח על אנשים חלשים ממנו וזה מראה לך כמה הוא חלש בתור בן אדם
אוי עצוב לי לשמוע
אני בטוחה שאתה מהמם ונסיך זה שאתה גבר לא הופך את זה לזה שאין לך רגש אתה יכול לבכות וזה בסדר לבכות אתה בן אדם עם רגשות כמו כולם זה עצוב לשמוע שיש אנשים כאלה רעים
אתה באמת מקסים אני פה בשבילך לכל דבר❤
אני בטוחה שאתה מהמם ונסיך זה שאתה גבר לא הופך את זה לזה שאין לך רגש אתה יכול לבכות וזה בסדר לבכות אתה בן אדם עם רגשות כמו כולם זה עצוב לשמוע שיש אנשים כאלה רעים
אתה באמת מקסים אני פה בשבילך לכל דבר❤
קוראים לתופעה של האירוע הזה במילים אחרות ריכולים מאחורי הגב,והוצאת דיבה לשון הרע +שינאת חינם ,יש אנשים שאין מה לעשות יש להם חיסרון ריגשי פנימי הוא לא ידידותי לסביבה . צריך ליברוח מאנשים כאלו הרחק ,להיתעלם מימנו כאילו לא קיים ,עדיף לא להתחייס ולא לפנות אליו בחזרה פשוט או לדווח למפקד ,משתתף בצערך ,עצוב לי שמתרחשים כאלו תופעות (אירועים) של סוגיי אנשים ביריונים .
דיי אוף אני כל כך מצטערת
איזה אנשים יש בעולם אני בטוחה שהעולם יחזיר לילד הזה
ואתה לא בעיה הבעיה זה הוא
איזה אנשים יש בעולם אני בטוחה שהעולם יחזיר לילד הזה
ואתה לא בעיה הבעיה זה הוא
אנונימית
אחי זה הילדים הזבל בפורטנייט זאת חוויה שכל אחד חווה, שהם באים בחבורה ונטפלים לבן אדם אחד ומציקים לו עד שיוצאת לו הנשמה והם לוקחים כל דבר שהוא טיפה שונה והופכים את זה לשעשועון שלהם, סתם חסרי חיים אחי תראה מה הם בוחרים לעשות בחיים במקום להגיע למקומות טובים יותר, סתם חסרי מוח שבסוף תראה שלא יוצא מהם כלום
חבר אתה חייב לשים 1000 פס על אפסים כאלו, אל תתן לילדים טיפשים שמשחקים פורטנייט כל היום ועם אייקיו של נמלה לערער משהו בתפיסה העצמית שלך.
אוטיסט זה ממש לא מישהו דפוק, זה פשוט מה שאומר מי שלא מבין מהחיים שלו ובלי ביטחון עצמי, אז הוא מחפש להוריד מאחרים וחושב שזה מצחיק מישהו.
אתה מלך ואתה תצטרך בדרך הארוכה לאט לאט ללמוד לא לקחת ללב מילים שאחרים אומרים לך. כל אמירה שמישהו אחר אומרת אי פעם היא פשוט דעה שיש לו, וככל שהוא טמבל יותר (כמו הילדים פה) אז ככה המילים שיוצאות להם מהפה הן יותר דמיוניות והזויות.
כדאי לך פה להבין את זה ולהפנים את זה, ולומר לעצמך בביטחון שזה שטויות (כי בוא, בתוך תוכך אתה יודע שהם מדברים דברים לא נכונים, פשוט לא ציפית לזה ולא ידעת איך להגיב להם אז נפגעת מאוד וזה לגיטימי).
הדרך שלי הייתה כדי לצבור ביטחון במי שאני זה להבין קודם כל מה החוזקות שלי, ובמה אני יודע שאני פחות טוב, ואז כשמישהו מפיל עליי את הדעה שלו אז אני מספיק ביקורתי בשביל לדעת אם זאת אמירה במקום או שאני שם עליה פס.
אם אתה רוצה לדבר על זה עוד אני פה בשבילך, בכל מקרה בהצלחה אתה תותח!
אוטיסט זה ממש לא מישהו דפוק, זה פשוט מה שאומר מי שלא מבין מהחיים שלו ובלי ביטחון עצמי, אז הוא מחפש להוריד מאחרים וחושב שזה מצחיק מישהו.
אתה מלך ואתה תצטרך בדרך הארוכה לאט לאט ללמוד לא לקחת ללב מילים שאחרים אומרים לך. כל אמירה שמישהו אחר אומרת אי פעם היא פשוט דעה שיש לו, וככל שהוא טמבל יותר (כמו הילדים פה) אז ככה המילים שיוצאות להם מהפה הן יותר דמיוניות והזויות.
כדאי לך פה להבין את זה ולהפנים את זה, ולומר לעצמך בביטחון שזה שטויות (כי בוא, בתוך תוכך אתה יודע שהם מדברים דברים לא נכונים, פשוט לא ציפית לזה ולא ידעת איך להגיב להם אז נפגעת מאוד וזה לגיטימי).
הדרך שלי הייתה כדי לצבור ביטחון במי שאני זה להבין קודם כל מה החוזקות שלי, ובמה אני יודע שאני פחות טוב, ואז כשמישהו מפיל עליי את הדעה שלו אז אני מספיק ביקורתי בשביל לדעת אם זאת אמירה במקום או שאני שם עליה פס.
אם אתה רוצה לדבר על זה עוד אני פה בשבילך, בכל מקרה בהצלחה אתה תותח!