13 תשובות
כי הוא ילד!
בוקר טוב.
בוקר טוב.
בן אדם הזוי
כנראה רצה את השניה יותר
ילד
חמודה הוא ילדון
משתתף בצערך, כואב
אנונימי
הוא פשוט לא מוכן להתמודד עם ההשלכות של המעשים שלו לכן הוא בוחר לחסום אני מניח
אולי היה לו יותר קל לברוח מאשר להתמודד עם מה שהוא עשה
כי הוא לא החלטתי ולא גבר נאמן, ככל הנראה שהוא מצא מישהי אחרת, ככה או ככה הוא הזה שהפסיד ואת הרווחת כי את לא צריכה גבר כזה בחיים, מגיע לך מישהו יותר בוגר ממנו.
כי הוא אפס
כי הוא ילד
כי הוא לא רוצה אותך זה די ברור
כי הוא זבלה של בן אדם
באותו הנושא: