3 תשובות
אני חושבת שזה אומר שהם שמו אותך ביופ מיונים לתפקיד הזה ורק אחריו תקבלי תשובה אם קיבלת אותו או לא
אם לא תעברי שום מיון, את תשובצי לתפקיד שביקשת
אנונימית
זה לא מה שזה אומר
אני שלחתי להם גם פניות לגבי תפקיד וענו לי ככה בול ובסוף שיבצו אותי לתפקיד אחר
הם פשוט ישבצו לפי השאלון העדפות או הצרכים שלהם
אני שלחתי להם גם פניות לגבי תפקיד וענו לי ככה בול ובסוף שיבצו אותי לתפקיד אחר
הם פשוט ישבצו לפי השאלון העדפות או הצרכים שלהם
באותו הנושא: