17 תשובות
כן
אמרו לא
כן
שואל השאלה:
^^מה שאלת?
אנונימי
הרבה פחות מגברים
כן
לא דחו אותי אישית
שאלתי אם הוא רוצה להכיר יותר מסתם חברים
אמאלה על מה המינוס
כן, דחיתי מישהי בעבר.
כן
נדחתי בעבר :)
שואל השאלה:
^^איך זה הלך?
אנונימי
כן
אמרתי לו שאני מחבבת אותו והוא אמר לי שהוא לא מעוניין
היינו ידידים, היא רצתה משהו מעבר.. בסוף נפרדו דרכנו, כי היו לה רגשות והיה גדול עליה שנשאר ידידים.
אמרתי לו מה אני מרגישה והוא אמר לי שהוא רואה בי אחות
אנחנו חברי ילדות
לשעבר
התוודתי לו והוא התנהג מגעיל אמר שאני חיה בסרט (אפילו שמי שחי בסרט זה הוא) וחסם אותי
בגלל אנשים כמוהו אנשים מפחדים להתחיל עם אנשים כי התגובה הרבה יותר מגעילה מלא מה קשה לדחות בעדינות למה חייב בצורה כלכך מגעילה
אנונימית
מן הסתם
כן,
פעם אחרונה כשדחיתי מישהי היא ניסתה בכוח להוריד מהטעם שלי כשאמרתי לה באופן ישיר בלי רמזים מבלבלים שאני יותר בקטע של רזות ושיש לה פוטנציאל אם היא תתאמן (כלומר עודדתי אותה),
אחרי שהייתי כנה וישיר היא אמרה לי שאני נמשך לאנורקסיות, ולא זלזלתי בה או משהו, פשוט הייתי כנה גם למרות שהיא ידעה טוב מאוד את התשובה עוד לפני שאמרתי לה את זה כי היא בעצמה מודעת לזה.

ואז אחרי זה היא גם ניסתה לזייף את השיחה ושלחה צילומי מסך לאנשים אחרים ביחד עם התמונה מעוותת מזווית שיראה כאילו *אני הזה* שהגזמתי ושאני לא יודע מה אני רואה,
והיא עשתה לי מניפולציות שאני צריך כביכול לכבד נשים (לכבד נשים בעיניה זה כביכול לשקר ולהחמיא לה בצורה עיוורת בשביל הנוחות שלה)

אז כן, דחיתי מישהי בצורה נעימה, אבל היא לא הייתה מוכנה לקבל את זה.
^בתור מלאה אני ממש מצטערת שחווית את זה היא יצאה ממש ילדותית וחסרת ביטחון אף אחד לא חייב לה כלום אתה לא אמור לשקר לה בשביל שיהיה לה נוח, לשאלתך כן דחו אותי כמה פעמים
אנונימית