7 תשובות
נראלי שכן
מאד תלוי באופי שלו הוא נחמד כזה או קשוח?
שואל השאלה:
כןכן הוא נחמד
אנונימית
אז תנסי לדבר איתו ולהסביר את הסיטואציה
כן שווה לנסות. אבל בגדול אם זה אושר וזה רק טעות טכנית בדאך של הת'ש זה עניין של יום-יומיים לסדר את זה. אז במקרה הכי גרוע המפקד יצטרך לכסות את הפער בשני ימי ד'. לגמרי יעזור לך
שואל השאלה:
בכללי אבל ימי ד זה דבר שמבקשים או שהמפקד צריך להציע?
אנונימית
אם את בקרייה אפשר
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא בקריה אבל אין שום קשר לבסיס דיי נו
אנונימית
התחברות ל