5 תשובות
לא כל הנמוכים מקנאים בגבוהים וההפך,
זה רק חלק שככה,
זה גם עניין של ביטחון עצמי בין אם יש לך בת זוג או אין - הוא כנראה לא בטוח בעצמו מספיק
בסופו של דבר גובה זה רק רושם ראשוני ביטחון עצמי וכריזמה זה מה שמחזיק קשר לאורך זמן
זה לא רק קשור לזוגיות, זה גם עניין חברתי
נשמעת לי כמו סטיית תקן.
רוב הנשים אכן יעדיפו גבר גבוה יותר, בוודאי שיהיו יוצאים מן הכלל, לא ניתן לקחת מקרה בודד וממנו לגזור דוגמא אל הכלל.
בנוסף, מדובר גם בעניין חברתי , לא רק במוסכמה של פיצרים מושכים.
מה זה קשור? גבר שהוא גבוה לא בהכרח יכול למצוא זוגיות לפני, זה תלוי באישיות שלכם ולכל בן אדם יש אישיות שונה ואולי גם עדיין לא מצאת את האחת ואלוהים קבע שלא תהיה בזוגיות כרגע.
התחברות ל