5 תשובות
תתעלמי
תתעלמי.
אי אפשר להביט על מקרה בודד וממנו להקרין על עולם שלם של סיטואציות, הגישה הזו של אמך היא די ילדותית, עדיף שלא להתרגש ממה שיש לה להגיד.
ההסתכלות שלה היא זאת שילדותית ומכלילה . נכון שעברת משהו רע , אבל זה לא מבטיח שכולם יהיו ככה כלפייך , ולא כולם אותו הדבר .
לדבר מראש ולהכליל - לא הפיתרון . היא רק הורסת לך ומכניסה לך מחשבות יתר .
פשוט להתעלם
אני בטוחה שלכל אמא יש את הקטע הזה
שואל השאלה:
כן כאילו בא לי לדבר עם מישהו בכיף ואם יהיה משהו אני אספר לה אם אני צריכה אבל כאילו למה ישר לקפוץ לדברים כאלה
אנונימית
התחברות ל