8 תשובות
שואל השאלה:
אני עכשיו בהופעה וצופה בכל שאר הרקדנים עושים חזרות
אני עכשיו בהופעה וצופה בכל שאר הרקדנים עושים חזרות
אנונימי
קם והולך אחי
שואל השאלה:
אני עומד לעזוב את המקום אבל נשארה רק ההופעה הזאת ומתוך כבוד אליהם לזה שהם הביאו אותי לרמה שאני נמצא בה כרגע אני נשארתי להופיע איתם פעם אחרונה
אני עומד לעזוב את המקום אבל נשארה רק ההופעה הזאת ומתוך כבוד אליהם לזה שהם הביאו אותי לרמה שאני נמצא בה כרגע אני נשארתי להופיע איתם פעם אחרונה
אנונימי
ברגע שלא טוב לך , אתה קם והולך .
אתה חושב על עצמך , דואג לעצמך , כי להיות במקום שרע לך - עושה רע בתוך הלב , ואז משפיע פיזית .
אתה תמצא מקום טוב יותר , רק תחפש אותו .
אתה חושב על עצמך , דואג לעצמך , כי להיות במקום שרע לך - עושה רע בתוך הלב , ואז משפיע פיזית .
אתה תמצא מקום טוב יותר , רק תחפש אותו .
ומי שהביא אותך אל הרמה שאתה נמצא בה זה רק אתה , אתה רצית ואתה עבדת קשה , אז אתה עשית את זה לעצמך .
לא אף אחד אחר .
לא אף אחד אחר .
שואל השאלה:
אני מבין ותודה רבה אבל אני נשאר לי רק היום ואני מתכוון לעזוב אבל בינתיים כשאני איתם מה אני עושה
אני מבין ותודה רבה אבל אני נשאר לי רק היום ואני מתכוון לעזוב אבל בינתיים כשאני איתם מה אני עושה
אנונימי
אני כשאני לא נמצאת בסביבה טובה אני עוזבת אבל בגלל שכרגע אין לך את האפשרות הייתי ממליצה לך לחפש את האנשים שכן מפרגנים בתוך הקבוצה ואם אין כאלה אז פשוט לתת למעשים שלהם לחלוף לך מעל הראש, לא להתרגש ולזכור שעוד מעט אתה עוזב
בהצלחה
בהצלחה
פשוט קמים והולכים עם כל הקושי כי זה באמת דבר לא פשוט אבל אין מה לעשות אין טעם להישאר במקום שלא עושה לך טוב
באותו הנושא: