6 תשובות
כן
כן. גם תלוי איזה דיכאון. אם זה דיכאון שהיא עדיין קמה מהמיטה כן אין ברירה ויש חיים לחיות. אז כן
לא גבר אבל אם הבן זוג שלי היה בדיכאון כן הייצי עדיין נשארת איתו
הבן זוג שלי הכיר אותי בשיא הדיכאון והשפל שלי
הוא נלחם עליי ואיתי, מפה לשם אנחנו ביחד כבר כמעט שנתיים 3>
אם זה היה הפוך גם אני הייתי נשארת איתו - דיכאון, חרדות, אני עדיין הייתי שם בשבילו ותמיד אהיה.
כן, אבל זה תלוי באיך שהיא מתנהלת
התחברות ל