17 תשובות
בטח
כן
אם קשה לך את לא צריכה לסבול
יעבירו אותך לחדר שיהיה לך טוב יותר
שואל השאלה:
אבל אמרו לי לא לספר דברים שקורים במגורים
אנונימית
שימי פס את לא צריכה לסבול
זה לא משנה מה אמרו
הבריאות הנפשית שלך קודמת להכל
אם לא טוב לך את חייבת לעבור
ואם את מתביישת או משהו תנסי לרמוז בעדינות למפקד מבלי לספר מה קורה
שואל השאלה:
אבל תכלס אין לו מה לעשות לא יקרה כלום זה לא מיותר?
אנונימית
ממש לא מיותר
אין שום סיבה בעולם שתסבלי את לא עשית שום דבר רע
את חושבת אולי שאין לו מה לעשות אבל תמיד יש מה לעשות..אפשר להחליף אותך במישהי אחרת שבמגורים אחרים, אולי יש כבר מישהי שפנתה במגורים אחרים שלא נוח לה שם? עדיף תמיד לנסות בצה"ל צריך להילחם על הכל
שואל השאלה:
יש שני חדרים לא באלי ריבים או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
ואני רוצה להתחבר לשאר הבנות בחדר אבל קשה איתה
אנונימית
סבבה אז תגידי למפקד שאת לא רוצה שידעו שאת ביקשת ושפשוט יחליף
שואל השאלה:
יבינו שאני כן והחדר השני תפוס אוף אני לא יודעת מה לעשות והיא משתחררת עוד 4 חודשים
אנונימית
אין לך עוד פיתרון..פשוט תגידי למפקד
שואל השאלה:
*השם שלו* מה קורה תקשיב לא ידעתי אם לדבר איתך על זה כי אין כל כך מה לעשות אבל קשה לי בחדר שלי וזה משפיע עליי יותר מדי יש מישהי ספציפית שעל כל דבר היא מעירה וכל דבר מעצבן אותה אפילו לזמזם אסור לי או לדבר כמעט כל דבר אני בסדר עם שאר הבנות בחדר בגלל זה לא ידעתי אם לדבר איתך על זה אולי סתם בשביל לשתף בשביל טיפים איך להתמודד וגם אפשר שזה ישאר בינינו?
אנונימית
מצוין תשלחי
התחברות ל