13 תשובות
לא רק שאגיד, גם אתייעץ איתם וארצה את האישור שלהם.
ברור שמסתירה
אני אגיד
בהתחלה אם אני רק מדברת אז אסתיר אם ממש ניכנס לזוגיות אגיד לאמא שלי והיא כבר תגיד לאבא שלי
בטח שאני אומר
גם הבחורה שאצא איתה אני אספר על היום הראשון גם אם זו פגישה ראשונה, מה יש להסתיר
אמא שלי בזמנו בחרה לאחי הגדול במשותף איתו מישהי בשליש גן עדן ומשם זה היסטוריה כבר נשואים עם ילדים
גם הבחורה שאצא איתה אני אספר על היום הראשון גם אם זו פגישה ראשונה, מה יש להסתיר
אמא שלי בזמנו בחרה לאחי הגדול במשותף איתו מישהי בשליש גן עדן ומשם זה היסטוריה כבר נשואים עם ילדים
רק אחרי כמה זמן
אגיד
מסתירה כבר חודשיים
אנונימית
אני אסתיר
מספרת אין מה להסתיר
אני תמיד מסתירה עד שזה נהיה רציני
אם אני רוצה שאני איתו כבר תקופה ושאין לי שום סיבה לפרק את זה וזה מתקדם מ למשהו רציני אני מספרת
ואם לא אז לא צריך לא רלוונטי
אם אני רוצה שאני איתו כבר תקופה ושאין לי שום סיבה לפרק את זה וזה מתקדם מ למשהו רציני אני מספרת
ואם לא אז לא צריך לא רלוונטי
אני אגיד
אסתיר לכמה זמן,ואם אני רואה שזה ממש הולך ומתקדם אני אשתף אותם (אבל רק אם הצד השני בסדר עם זה)