13 תשובות
תודה על השיתוף
תתבגר
לשנוא מוזיקה ברמה כזאת זה לא נורמלי
לשנוא מוזיקה ברמה כזאת זה לא נורמלי
בטח כיף איתך במסיבות
איפה השאלה אח
אבל תכלס מסכים איתך
אבל תכלס מסכים איתך
שואל השאלה:
מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד כיף איתי במסיבות
מזרחי לא קשור למסיבות
מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד כיף איתי במסיבות
מזרחי לא קשור למסיבות
אנונימי
שמחה שפרקת
שואל השאלה:
מזרחי זה לא שמח
מזרחי זה לא שמח
אנונימי
טוב
גם אני קצת ככה
קשה לי להנות ממזרחי
קשה לי להנות ממזרחי
מזרחית זה מוזיקה נוראית
אתה נותן וויב של not like other girls
אני לא אוהב מזרחית גם אבל זה לא פלקס ולא שום דבר, זה טעם אישי
חוץ מזה, אין שאלה
אני לא אוהב מזרחית גם אבל זה לא פלקס ולא שום דבר, זה טעם אישי
חוץ מזה, אין שאלה
מסכימה ומחזקת
דיווחתי כי זאת לא שאלה ואייל גולן המלך.
המשך יום נעים.
המשך יום נעים.