4 תשובות
כל השנה הייתי מקבלת 60
רק בבגרות קיבלתי מאה

פשוט תרגלתי מלא
כל יום שמונה שעות
אנונימית
ניגשתי לשאלון הזה 4 פעמים תמיד קיבלתי עובר אבל לא מספיק אבל כן שיפרתי לאט לאט
פשוט לראות במה התקשית במועד הנוכחי וללמוד אותו יותר טוב למועד הבא
נתתי פוש לקראת הסוף.. הוצאתי 50 בבגרות ו63 ציון סופי, אולי בעצם אני לא הבן אדם לשאול
מתמטיקה תמיד הייתה העקב אכילס שלי, קיבלתי ציונים של 60-75 ובמתכונת הראשונה בכלל נכשלתי,
למדתי קשה קרעתי את עצמי וכן לא אשקר שהבדרות האחרונה הייתה יותר קלה מהרגיל אבל הפצצתי בציון אחרי השקעה מרובה
התחברות ל