התחברות
הרשמה
לקחתי אתמול אימובן ומאז יש לי טעם מר בפה וכל דבר שאני אוכלת הוא מר ומגעיל. מה לעשות כדי שזה יעבור?
עברו כבר 8 שעות מאז שלקחתי.
צחצחתי, אכלתי מתוק, שתיתי מים, שטפתי עם מי פה ולעסתי מסטיק.
26 ביוני 2026, 07:33
טעם
פה
כדורים
איבופן
מר
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
לקחתי כדור איבופן ולקחתי איזה שבע כדורי ביסיקודאיל עכשיו יש לי כאבי בטן באזר הכבד ברבע הימני העליון של הבטן.
אם לקחתי לפני שעה איבופן 400 לכאבי מחזור אני יכולה לקחת עכשיו איבופן 200/אקמול?
אני במחזור וכואבת לי הבטן פיצוצים לקחתי כדור וחצי איבופן זה יותר מדי?
לקחתי איבופן ורוד נגד כאב ראש, זה טוב?
מה לקנות לכאבי מחזור איבופן או אדוויל ?
תוך כמה זמן כדור (איבופן) משפיע?
אם לקחתי כדור אדוויל ואני רוצה לקחת כדור איבופן כמה זמן אני צריכה לחכות ?
איבופן 400 יכול לעזור לכאבי בטן?
האם 200 כדורי איבופן גורמים מוות ודאי? דחוף.
לקחתי כדור איבופן כי הבטן שלי ממש כואבת בגלל המחזור מתי זה אמור כבר להשפיע? לקחתי לפני עשרים דקות
דחוףף אפשר לשתות אלכוהול אחרי כדור איבופן משכך כאבים