10 תשובות
פאקק
אוקיי
ממנו לנתק מגע
אם אתם עובדים יחד אי אפשר ברוגז אבל תגידי לו בצורה ישירה מה את חושבת על זה ואז בעבודה פשוט תהיי כזה "תעביר את הזה" נטו שיתוף פעולה לא צחוקים (אם את פגועה ורוצה לנתק קשר)
עם אשתו לא להתערב לא להגיד לה כלום זה באמת הדבר הנכון לעשות גם אם זה מרגיש לא אינטואיטיבי בכלל
שואל השאלה:
אני כאילו רוצה איתו קשר קרוב
אבל מבינה שזה לא אפשרי וזה הורג אותי כי פיתחתי רגשות
אנונימית
מה את חושבת שבסוף הוא לא יבגוד גם בך?
תנתקי קשר חפשי גבר ערכי ואיכותי
שואל השאלה:
בטח שיבגוד גם בי , הרי זה ברור
פשוט עכשיו הוא מפחד שאשתו תגלה אז אומר לי שלא ניפגש באופן קבוע ומזה נפגעתי כי ציפיתי
אנונימית
ובנוסף , מה את חושבת ? הרי הוא לא מעוניין לפרק את המשפחה שלו מבחינתו את רק משהו מהצד... ואם הוא יגלה שאת פירקת לו את המשפחה הוא ישנא אותך על זה ויעיף אותך
^^ נו אז מה לעזא*ל את בקשר אם סוג אדם כזה
שואל השאלה:
אני באמת לא אגיד לאשתו , שיעשה מה שהוא רוצה , פשוט בי זה פוגע ברמות
אנונימית
לא הבנתי מה את מתלוננת, את נכנסת לקשר אם אדם שאת יודעת שהוא נשוי ולא יהיה סיכוי שהוא רק שלך.
מה שאני אומר שאין לך סיכוי כאן חוץ ממעשה מתוך כעס -כי הוא אדם נשוי 10 שנים ולא יעזוב את המשפחה שלו , וגם אם תעשי את זה זה לא יביא אותו אלייך כי הוא יכעס על זה.
מה שתרוויחי זה רק להתנקם בשניהם ולפרק לו את המשפחה.
עזבי מה את צריכה את זה, חפשי אדם אחר ערכי
שואל השאלה:
אני באמת לא אספר לה כי זה לא עינייני שהוא בוגד .
פשוט אני לא יכולה להתגבר עליי כי פיתחתי רגשות ואם אני מפתחת רגשות לוקח לי שנתיים לשחרר (ולא מגזימה , באמת )
אנונימית
את לא מאה בעצמך