6 תשובות
אמאלה מה זה הזוי
אין טיימר מוגדר למבחנים?
עשית הפסקות ארוכות?
שואל השאלה:
לרוב המבחנים היה זמן מוגבל באמת אבל עשיתי מבחן אישיות של 140 ומשהו שאלות פתוחות שצריך לפרט בהן ולהסביר אז הייתי עליו מאתמול ב22:30 אשכרה יותר מ7 שעות
זה יוצא כאילו שהייתי 3 דקות וקצת על כל שאלה שזה הגיוני בשביל לנסח תשובה ולהסביר ולפרט אין לי מושג מה הם חשבו לעצמם זה לא הגיוני בשיט
אנונימית
איזה מיון
נראה לי את משקיעה יותר מדי
140 שאלות?
זה המבחן הזה שצריך לעשות ממש מהר?

אני סיימתי אותו תוך כמה דקות כי עשיתי ספידראן להכל
את אמורה ממש להיות שניה על כל שאלה
שואל השאלה:
לאלא היה לי גם את זה אבל ה140 שאלות זה היה בנוסף זה שאלות פתוחות שאת כותבת בעצמך ואמורה לפרט בהן נגיד על החוזקות שלך, שיקולים חשובים ולא חשובים בבחירת תפקיד ועוד מלא דברים זה רק דוגמאות אבל על כל דבר כזה צריך לפרט ולהסביר זה לא אנושי מה זה
אנונימית
זה לא כזה נורא
ככה זה בכל מיון
מניחה שמיון ראשון שלך
להבא זוכרים בע"פ את כל התשובות וכותבים משפט שניים, לא חובה לפרט מלא
התחברות ל