3 תשובות
אם את יכולה לארח 19 אז כן
שואל השאלה:
הלארח זה לא בעיה יש לי מרפסת גדולה יהיה בסדר זה רק אם זה סבבה להזמין מלא אנשים כשחלק לא ממש קרובים אליי
הלארח זה לא בעיה יש לי מרפסת גדולה יהיה בסדר זה רק אם זה סבבה להזמין מלא אנשים כשחלק לא ממש קרובים אליי
כן יהיה יותר כיף
באותו הנושא: