3 תשובות
אם את יכולה לארח 19 אז כן
שואל השאלה:
הלארח זה לא בעיה יש לי מרפסת גדולה יהיה בסדר זה רק אם זה סבבה להזמין מלא אנשים כשחלק לא ממש קרובים אליי
כן יהיה יותר כיף
התחברות ל