7 תשובות
יהיה בסדר תמיד אפשר לשפר ותשתדלי להשקיע בלימודים כמה שאפשר
שואל השאלה:
די אני בלחץ מה אניאמורה לעשות ? אני עולה לכיתה י
אנונימית
יש את מה שבשליטתך בחיים
ויש את מה שלא בשליטתך
מה שלא, תנשמי עמוק תאמרי לעצמך, זה לא שלי, אין לי יכולת לשנות ולשלוט על זה. אני עושה את המיטב שלי.
ואת מה שכן יש לך אפשרות לשנות כמו החרדה החברתית שלך, הן בטיפול ממוקד ,והן עם עצמך, לאתגר את עצמך, להוכיח לעצמך שאת יכולה. לעודד ולהרים לעצמך, ולא להוריד ולחשוב שאת לא מסוגלת כי קשה.
קשה זה כל החיים, וכדי להצליח ולבנות את עצמינו ולהנות ו לאהוב אנחנו צריכים לצאת מאזור הנוחות שלנו ולאתגר את עצמינו.
שוב ושוב להוכיח לעצמינו שאפשר.
להתחיל בקטן, לחלום בגדול.
את יכולה, את מסוגלת, את מדהימה וחזקה ומקסימה.
בהצלחה.
קורה לי גם אותו דבר בערך, תלכי לטיפול זה עוזר
אין לי הרבה מה להציע בכנות חח מתמודדים נושמים עמוק
תנסי למצא חברים ולהישאר איתם, כמעט כולם יכולים למצוא חברים שיעזרו להם להרגיש שייכים
את לא חייבת להשתתף מלא או להיות דומיננטית ולנאום פשוט תקשיבי בשיעורים, אל תתביישי לשאול שאלות באמת שעם הזמן מבינים שלאף אחד לא אכפת
תעשי שיעורי בית תתרגלי תתכונני למבחנים והעתיד שלך יהיה טוב
אנונימי
תקשיבי, את עוד צעירה, ברור שלא יהיה לך כיוון להמשך החיים וברור שגם כשתחשבי שמצאת כיוון - יכול להיות שהוא ישתנה עם הזמן.

כרגע תתמקדי בלימודים שלך, מספיק קשה גם להשתלב חברתית ולהתמודד עם חרדה וגם לחרוש לציונים טובים. יש לך עוד הרבה שנים לחשוב על מה את רוצה לעשות.
שואל השאלה:
תודה רבה אני אוהבת אותך מאוד
אנונימית
בבקשה