12 תשובות
לא מוזר בכלל צדיקה שלי
אנונימית
ממש לא מוזר, להפך זה מדהים שאת ככה מחכה לזה ושזה עושה לך ככה טוב, שמח בשבילך
אין על שבת!
וואי כנל
בשבת יש לי את השינה הכי טובה והאוכל טעים ברמות
אנונימית
ואוו זה ממש מטורף כל הכבוד לך, זה מראה שאת ממש מתחברת לשבת ורוחנית.
היה לי תקופה כזאת תאמת של איזה חצי שנה שממש חיכיתי לשבת :)
שואל השאלה:
^ומה קרה שכבר לא?
סתם מעניין אותי אתה לא חייב לענות כמובן
אנונימית
^אני מאז ומתמיד שומר שבת וזה הכי כיף שבעולם.
אבל לא ככה מחכה לזה כל השבוע.

פשוט היה תקופה שלמדתי הרבה בשבתות גם לימוד תורה וגם ספרים נגיד של הרב ארוש או הרב יגאל כהן, קצת על חסידות תניא וכו'.
אז ממש חיכיתי לזה כל השבוע.

היום זה יותר טבעי לי שבשבת אני יותר לומד. זה עדיין כיף ןבאמת מרים אותי קדימה והכל.
אבל אין לי את ההתלהבות הזאת של לחכות לזה כל השבוע חחח
שואל השאלה:
אז כאילו זה כבר הפך לך להרגל?
ואוו אשרייך
אנונימית
זה הפך להרגל
ולצערי ההרגל עשה את זה פחות משמעותי מפעם.
פעם הייתי לומד יותר ועכשיו פחות

אבל זה כמו כל דבר תקופות ככה תקופות ככה
העיקר ברוך השם אנחנו במסלול הנכון :)
כל הכבוד לך זה מראה שזה מגיע ממקום טהור , אשרייך צדיקה
שואל השאלה:
תודה
הייתי נותנת לך פרח אבל נגמר
אנונימית
לא נורא נחכה שיתחדש המלאי
התחברות ל