4 תשובות
נראלי שכן...
לא בהכרח, ערסים זה כמו מחלה הם בכל מקום אי אפשר לנטרל את זה, חושב שזה יותר תלוי מזל כי ראיתי כיתות תקשורת כמעט בלי ערסים בכלל
אצלנו זה לא היה ככה, רוב ה"ערסים" היו בכיתת מבר והגבירו רק גיאוגרפיה
^אצלנו כל מגמה שלא הייתה טכנולוגית או אומנותית הייתה מגמת ערסים
התחברות ל