24 תשובות
קנאה זו תכונה מגעילה
ולא מובן איפה השאלה
אם היא רעה אלייך וכזה אולי כדאי לוותר על החברות.
הקנאה הגיונית, תנסי למצוא דברים שאת אוהבת
שואל השאלה:
לאלאאני
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא חברות כבר מלא זמן
אנונימית
"חברה ממש טובה" "ממש מגעילה", קצת סותרת את עצמך לא אשקר, את יכולה לקנא בה אבל לקחת את הקנאה למקום טוב שיתן לך דרייב לשאוף ולרצות להצליח כמוהה אבל לא לקחת את זה למקום שאת ככה מדברת עליה
שואל השאלה:
מה לא הבנת
היא הייתה חברה טובה שלי
אנחנו לא בקשר
אנונימית
שואל השאלה:
וואי שונאת את האת הזה לפעמים איזה אנשים הזןיפ
אנונימית
רק בריאות חמודה
לקנא זה טבעי כל עוד זה לא הופך לאובססיה.
אני חושבת שאת צריכה לעבוד על עצמך ולהבין שאין לך מה לקנא ובאותה מידה את יכולה להסתכל עליה כהשראה ולהבין שיש לכן תחומי עניין זהים
שואל השאלה:
ברור שזה בן
איכ^^
אנונימית
למזלך אין לי כוח להגיב, אבל את בזבוז תאי מוח, בקצרה
שואל השאלה:
למזליי יואו איזה מזל רק אל תכתוב משהו
אנונימית
^^^הוא האחרון שאפשר להגיד עליו איכ רק מניחה את זה פה
שואל השאלה:
סבבה
אנונימית
אהובתי אני חושבת שאת לא שמה לב להתנהגות שלך
אמרת שניתקתם קשר כי את מדכאת אותה ואמרת שאת מקנאה בה, היא כנראה הרגישה קנאה אובססיבית ולא בריאה.
את אומרת שהיא מגעילה אבל הייתן חברות טובות?
הפיצול אישיות שלך לא מובן, את בתוך לופ עם עצמך תעשי בדק בית
שואל השאלה:
את לא קוראת כאילו? כתבתי אחרי זה שבהתחלה אני בכלל לא הייתי ככה אוקיי?? ואז היא ניתקה ממני קשר כי היאאמרה שאני מדכאת אותה ואז אחרי איזה חודש התחלתי להיות ככה
אנונימית
לא הבנתי למה תוקפים אותך
זה טבעי לקנא.
יש קינאה שגם מקדמת אותנו, כי היא מראה לנו מה אנחנו רוצים, ויש קינאה שמגבילה אותנו, כי אנחנו מתבוססים בה ולא לומדים ומחכימים מהרגש והסיטואציה שגורמת לנו לקנא.
את יכולה לקחת השראה.
את כן צריכה לזכור שמה שנראה זוהר במסך בפלאפון לא תמיד ככה מאחורי המסך,
ושלכולנו יש מסלול בחיים שהוא שלנו, שאנחנו נעבור אותו.
אנחנו יכולים להחליט מה חשוב לנו, ולשאוף ולקדם אותנו לזה.
דברי עם עצמך, שבי עם עצמך
כתבי במה בדיוק את מקנאה
ולמה
לפרוק את כל הכעס והטינה בפתק שתשרפי
ולהתמקד במה שאת יכולה לעשות איתו משהו מועיל, ללא קשר אליה.
שואל השאלה:
יש פה אנשים קצת לא בסדר
אנונימית
עם התגובות ההזויות שלך אני מבין למה את מדכאת אותה, באמת את בלתי
תודה^
אין ספק שהתגובה מועילה לה ומקדמת אותה.
נו אם אתם לא יודעים להגיב קונקרטית ולעזור
אל תגיבו.
לא שאלתי את דעתך גברת, אם לא בא לך לראות תסגרי את העיניים
מאוד בוגר.
שואל השאלה:
ואת אומרת שזה הדבר האחרון שאפשר להגיד עליו^^^^^^^^^^
אנונימית
אמרתי את האמת, את נשמעת בן אדם ממורמר, אז לגיטימי שתדכאי אותה
התחברות ל