6 תשובות
160 לג'ינס זה אחלה לגמרי
נשמע לי אחלה לגמרי ועם כל הפלוסים האלו אז לכי על זה
אחלה
זה מחיר סבבה
מחיר ממש נורמאלי
אחלה לגמרי
יש גם האבה באורבניקה שעולים בסביבות ה100 ללא הנחה
התחברות ל