5 תשובות
הוא לא אמור לשלם
שאולי זה מוקדם מדי לצפות ממנו לשלם כשאתם רק חודשיים ביחד, בסוף יש כאלו שישלמו גם אחרי חודש אבל זה לא כמו לשבת במסעדה ולצפות שישלם, אני חושב שבשביל לשלם לך גם על חולצה והכל צריך להיות יותר זמן מחודשיים, בסוף הוא בן זוג לא בנק
למה שישלם לא להמציא
כי בכל מקרה זה חולצה שלך למה שישלם? זה לא כמו שאתם יוצאים לאכול או משהו שזה כן הוא אמור לשלם
למה שהוא ישלם? גם זה מוקדם מדי, וגם המטרה בזוגיות היא לא למצוא ארנק אלא למצוא בן אדם, נפש תאומה, אישיות.
אם מה שאת מחפשת זה ארנק אז את לא בנויה לזוגיות
אנונימי