5 תשובות
זה יצא כבר?
רק ההזמנה המוקדמת^
נייס כל הכבוד להם
נייס כל הכבוד להם
אנשים מחכים למשחק הזה כבר שנים, אז הגיוני שמלא עותקים יימכרו :)
מוגזם, 3 מיליארד דולר ב24 שעות זה לא הגיוני משום בחינה
מילא אם תגיד בחודשיים אז סבבה
24 שעות לא
הם גם הוציאו 3 מיליארד לא כולל מרקטינג על המשחק, אז הם לא יצאו ברווח של 3 מיליארד אחרי שהם יחזירו את ה3+ מיליארד האלה
מילא אם תגיד בחודשיים אז סבבה
24 שעות לא
הם גם הוציאו 3 מיליארד לא כולל מרקטינג על המשחק, אז הם לא יצאו ברווח של 3 מיליארד אחרי שהם יחזירו את ה3+ מיליארד האלה
איך הוא עשה רווח של 3 מליארד? אולי השיג בסהכ כזה כמות אבל לא רווח אני די בטוח (30m x 80 זה 2.4b, יש גרסא של 100 דןלר אז לעגל לכזה 3b)