12 תשובות
שכחה
ובטח שלשלוח
על מה ניתוק קשר? כולה שכחה אולי נרדמה מוקדם יותר
אל תכתבי לה ברצינות, תני לה קצת זמן אבל אם כזה כבר זה מפריע לך את יכולה לזרוק לה מילה אבל לדעתי מיותר לשלוח לה
אני לא הייתי רושמת ומזכירה לה את זה
אם אני לא חשובה לה מספיק כדי שתזכור אז למה לי
ומזל טוב :)
שואל השאלה:
כאילו באלי לעשות לה את הריגשי אתם מבינים
אנונימית
תזכירי לה את זה כבדרך אגב אבל בלי להיות ריגשי, לכי תדעי אולי היא תפתיע אותך בהמשך עם איזו מתנה
אז תעשי לה את הרגשי מחר תהני(;
שואל השאלה:
אני לא הזויה חברים היומולדת כבר עברה חחח
לא ציפיתי שהיא תשלח לי מזל טוב על הדקה
אנונימית
אל תכתבי כלום, תראי אם היא תנסה בכלל להחזיק את הקשר ואם לא אז פספוס שלה
מהה את אומרת לי שהיה לך יום הולדת אתמול!?
זה משנה הכל איזה מגעילה
התחברות ל