4 תשובות
5/9 בסיס סגור ברור אין פה שאלה
להיות עובד רס"ר זה הדבר הכי נאצי שאת יכולה לעשות לעצמך
להיות עובד רס"ר זה הדבר הכי נאצי שאת יכולה לעשות לעצמך
שואל השאלה:
למה סגור?
למה סגור?
אנונימית
לדעתי זה עדיף מאשר כל יום לצאת הביתה והעול של הנסיעות
אם את מעדיפה כל לילה בבית ולצאת כל יום אז עדיף לך
אם את מעדיפה כל לילה בבית ולצאת כל יום אז עדיף לך
גם בסגור תהיי עובדת רס"ר?
אם כן אז פתוח אחרת ב5 יום שלך בבסיס יטחנו לך את הצורה מהבוקר עד הערב
אם כן אז פתוח אחרת ב5 יום שלך בבסיס יטחנו לך את הצורה מהבוקר עד הערב
אנונימית
באותו הנושא: