7 תשובות
אם לא מלון אז אתם יכולים לקחת אכסניה
שואל השאלה:
כן אבל אני לא יודעת איזה
ואנחנו לא רוצות אכסניה ענקית כאילו אפשר פשוט משהו קטן ויפה
אנונימית
שמעי לי אל תלכי לאכסניה זה יהיה טעות חייך
אנונימי
הייתי בא באכסניה לפני שנה בערך, באנו ללילה לקנות משהו ולחזור.
בין הלילות הגרועים שהיו לי.
עדיף מלון זול או airbnb
שואל השאלה:
^^ מה למה?
אנונימית
שואל השאלה:
^ למה?
אנונימית
הלכתי אני ועוד 2 חברים הכי לא מפונקים שיש הכי גברים כאלה ואני אומר לך היה עדיף לישון ביער בחוץ מאשר שם האכסניות האלה אסון מלא רעש מלא ילדים תמיד מיקום גרוע שסביבו יש מלא רעש שאי אפשר לישון בגלל זה, תאמיני לי שעדיף שכל אחת תוסיף איזה 200 שקל ותישנו במקום נורמלי אכסניה עלול להרוס את כל החופשה באילת
אנונימי
התחברות ל