4 תשובות
לא ממליץ על שום חטיף חלבון.
אוכל אמיתי - שמירה על תזונה.
אוכל אמיתי - שמירה על תזונה.
שואל השאלה:
אני גם חשבתי את זה האמת
אני גם חשבתי את זה האמת
אנונימית
אם צריך פירוט תעדכני :)
חטיפי חלבון מלא זבל ומלא קלוריות יחסית לחלבון
עדיף אוכל פחות מעובד פחות שתוקעים עליו "חלבון" סתם כדי למתג
ביצים, חזה עוף, ירקות, פירות
אבקת חלבון זו תוספת נחמדה כשאת ממהרת
יכולה לשים את זה עם יוגורט חלבון בשייק ויוצא לך איזה חמישים גרם בכיף.
אם נגיד את רוצה איזה משהו מתוק איזה חטיף אז כן עדיף לקחת חטיף חלבון מאשר סתם שוקולד זבל. נגיד אני אוהבת ממש את מקס ברנר, אבל זה יותר ממתק עם חלבון מאשר משהו בריא, אז עדיף לא להכניס את זה לשגרת אוכל.
לשתות הרבה מים יותר ממה שאת חושבת שאת צריכה. זה עוזר בטירוף.
תנסי לעשות וריאציות לאכול כיפי שאת אוהבת:
פנקייקים- פנקייק חלבון
קולה- זירו
מותר ממש לאכול גם את הגרסאות הרגילות כל עוד את עדיין בגרעון (מניחה שזאת דיאטת גרעון) אם לא אז בכלל.
וגם אם את עולה לפעמים מהקלוריות, באמת באמת שהכל טוב, תחזרי לשגרה הרגילה שלך יום למחרת וזה יתאזן.
תעשי אירובי זה עוזר בטירוף.
עוד טיפ זה גם אימוני כוח אבל שאלת רק על דיאטה אז לא אפרט על זה יותר מידי.
תעקבי אחרי הקלוריות והחלבון לפחות בהתחלה שתביני כזה כמויות.
עוד משהו, אם יש לך עוד הרבה שעות עד השינה ואת רעבה, את אוכלת. גם אם עברת את הקלוריות שלך. אולי תנסי לעשות יותר צעדים או יותר פעילות, אבל אל תדחקי את הגוף שלך להיות הרבה שעות רעב. רוב האנשים פשוט יתחילו לבלוס את כל הבית.
בהצלחה מותק לעוד טיפים אני פה.
עדיף אוכל פחות מעובד פחות שתוקעים עליו "חלבון" סתם כדי למתג
ביצים, חזה עוף, ירקות, פירות
אבקת חלבון זו תוספת נחמדה כשאת ממהרת
יכולה לשים את זה עם יוגורט חלבון בשייק ויוצא לך איזה חמישים גרם בכיף.
אם נגיד את רוצה איזה משהו מתוק איזה חטיף אז כן עדיף לקחת חטיף חלבון מאשר סתם שוקולד זבל. נגיד אני אוהבת ממש את מקס ברנר, אבל זה יותר ממתק עם חלבון מאשר משהו בריא, אז עדיף לא להכניס את זה לשגרת אוכל.
לשתות הרבה מים יותר ממה שאת חושבת שאת צריכה. זה עוזר בטירוף.
תנסי לעשות וריאציות לאכול כיפי שאת אוהבת:
פנקייקים- פנקייק חלבון
קולה- זירו
מותר ממש לאכול גם את הגרסאות הרגילות כל עוד את עדיין בגרעון (מניחה שזאת דיאטת גרעון) אם לא אז בכלל.
וגם אם את עולה לפעמים מהקלוריות, באמת באמת שהכל טוב, תחזרי לשגרה הרגילה שלך יום למחרת וזה יתאזן.
תעשי אירובי זה עוזר בטירוף.
עוד טיפ זה גם אימוני כוח אבל שאלת רק על דיאטה אז לא אפרט על זה יותר מידי.
תעקבי אחרי הקלוריות והחלבון לפחות בהתחלה שתביני כזה כמויות.
עוד משהו, אם יש לך עוד הרבה שעות עד השינה ואת רעבה, את אוכלת. גם אם עברת את הקלוריות שלך. אולי תנסי לעשות יותר צעדים או יותר פעילות, אבל אל תדחקי את הגוף שלך להיות הרבה שעות רעב. רוב האנשים פשוט יתחילו לבלוס את כל הבית.
בהצלחה מותק לעוד טיפים אני פה.
באותו הנושא: